środa, 21 listopada 2012

za wolno...

Hej!
I jakoś przebolałam dzisiejszy dzień. Sprawdzian z matematyki nie należał do łatwych więc nie liczę na za bardzo pozytywną ocenę z niego. A za tydzień szykuje się wywiadówka! Po szkole wybrałam się na chwilę do babci a potem spotkałam się z A. Jejku jak dzisiaj było zimno :o Strasznie zmarzłyśmy na dworze więc poszłyśmy do A. i było odrazu cieplej^^. Eh, a tempo internetu wczorajszego nie przebije dzisiejszego. Strony ledwo co się ładują i chyba zaraz zamknę laptopa i pójdę spać, może się wyśpię? :) Jutro czeka mnie sprawdzian z niemieckiego i kartkówka z hotelarstwa :) W miarę się do nich przygotowałam ale planuje w szkole jeszcze się poduczyć.
Jutro po szkole spotykam się z Kasią i mamy w planach pojechać do media expert i spróbuje coś załatwić z moim aparatem. Oby coś z tego wyszło : > Tymczasem zmykam, dobranoc!

Proszę o kliknięcia w reklamy z prawej strony bloga!

20 komentarzy:

  1. Witam!
    Zapraszam na mój blog. Trwa tam
    aktualnie konkurs w którym do
    wygrania bony, im więcej osób tym
    większy bon do sklepu
    obuwniczego!!!
    KONKURS TRWA TYLKO DO 25
    LISTOPADA!!!
    Zasady są bardzo proste...
    Adres do bloga:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com
    Pozdrawiam, Gabriela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj miałam wywiadówkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na sprawianie i kartkówce;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj miałem wywiadówkę -_-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)