poniedziałek, 31 grudnia 2012

podsumowanie roku

Hej! ^^
Bardzo ale to bardzo przepraszam za brak notek prawie przez miesiąc ale to dlatego że mam problemy z internetem i mój komputer się nie łączy z nim. grr-,- Więc czekam aż wujek da mi mobilny który już mi załatwił jakiś czas temu!^^ Więc to jest ostatnia notka w tym roku :) I odrazu mówię nie zostawiłam bloga i nie zostawie go! Kiedy już będę miec internet notki będą codziennie! A teraz przejdźmy do tematu notki:)
Dzisiaj jest sylwester co jest oznaką końca roku 2012 a początkiem 2013! W tym roku przeżyłam tyle ile mogłam przeżyc przez najbliższe kilka lat. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Ten rok zaliczam do nie najlepszych z wiadomych mi i zaufanym osobom powodów. W tym roku poznałam niesamowitą osobę a mianowicie Kasię- GumiJagode. Jestem szczęśliwa że nawiązałyśmy aż tak dobry kontakt bo dzięki niej mam ochotę życ i to ona w trudnych chwilach mnie pcha do przodu. Bo pomimo wielu sprzeczek, kłótni wciąż jest ze mną i mnie nie zostawia. Za to jej bardzo dziękuje! Poznałam także osoby które naprawdę pokochałam ale po jakimś czasie utraciliśmy kontakt. W tym roku też przeżyłam najbardziej rozstanie z mamą o czym oczywiście wiedzieliście. Ale po czasie czyli po pół roku zostałam do mamy przywieziona. To był wtedy najlepszy mój czas kiedy po takim czasie mogłam ją zobaczyc! Dużo się działo i dużo pewnie się wydarzy w przychodzącym roku i pomimo 13 w dacie ten rok nie będzie zaliczał się do pechowych!
Tegoroczny sylwester spędzam w domu. A dlaczego? Bo to nie pierwszy i nie ostatni a chciałam poprostu przemyślec parę spraw :)
Także życzę wam szczęśliwego nowego roku! :)
PS. Kontakt ze mną możecie utrzymywac poprzez ask.fm:) 

LINK: 
http://ask.fm/agatacia




9 komentarzy:

  1. Ale i tak było fajnie <3
    rozmowa przez telefon :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie podsumowanie :)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre podsumowanie, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie i cieszę się że znowu piszesz

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że masz kogoś takiego jak Gumi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog!
    mam do Ciebie prośbę :)
    zlajkujesz moją stronę ?
    zdjęcia też możesz.
    mając dużą liczbę like mogę wygrać warsztaty fotograficzne, a to moje marzenie.
    pomożesz je spełnić ?

    https://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)