sobota, 26 stycznia 2013

chorowity dzień

Hej!^^
W sumie tak siedzę i patrze się przed siebie i nie wiem o czym do was dziś napisać. A czemu? Bo choroba mnie pokonała i cały dzień przesiedziałam w piżamie przed laptopem! -.- Kaszel prawie przeszedł to teraz nasilił się katar. To jest jakaś masakra! I do tego na ferie! :c Jednak jutro nie mam zamiaru znów siedzieć w domu i wybywam szybko do galerii po kamerkę do laptopa! ^^ Ogólnie dostałam dzisiaj materiały do egzaminu z matematyki i się załamałam! Nie wiem jak to zaliczę ale trzeba się spiąć i wziąść za to! Mam na to całe ferie! Czy się uda? Nie wiem. Ale mam taką nadzieje że tak! :)) 

ASK.FM


zdjęcie jakieś stare, z tamtego roku!

24 komentarze:

  1. mnie jakoś dzis wzioł kaszel jak na złość bo na feire ale w pon zamierzam wybrac sie na zakupy,heheszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej kochana! ;*
    Mi się już ferie praktycznie kończą, ale też byłam chora w pierwszym tygodniu ferii ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez zaczynam chorowac ;_:

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i stare zdjęcie ,ale za to jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pierścionek ! Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda że jesteś w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka, i trzymam kciuki za matmę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się już ferie skończyły : //

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)