poniedziałek, 21 stycznia 2013

coś na wynos

Hej!^^
Dzisiejszy dzień w szkole zaliczam do udanych a przy okazji złapałam 5 z informatyki! Początek 2 semestru bardzo dobrze się zaczyna pod względem ocen i oby tak dalej a będę szczęśliwa! Popołudnie spędziłam z Kasią. Na początek wybrałyśmy się do sh jednak nie miałam chęci do szperania w ciuchach:( Więc postanowiłyśmy się wybrać na naszą ulubioną kawę i przy wyjściu zamówiłyśmy jedzenie na wynos i po drodzę wstąpiłyśmy do eko i na koniec do Kasi. Aktualnie siedzę i próbuje się nauczyć wiersz na polski na środę, oj marnie to widzę!



28 komentarzy:

  1. oooo zielone !
    oooo dali coś !

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! a ja tam mam ferie, więc nie przejmuje się szkołą :P
    fajny blog, może zajrzę częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z informatyki jest tylko jedna ocena na cały semestr - za zachowanie na lekcji, każdy na koniec ma 5 i nikomu to nie przeszkadza xD

    OdpowiedzUsuń
  4. kawa wyglada przyciagajaco <3
    nigdy nie lubialam uczyc sie wierszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiego wiersza się uczysz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie zrobiłam się głodna :C

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam <3
    Powodzenia w nauce :)


    katttusia.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wy to macie dobrze,;))nauczysz sie dasz rade.!!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje dobrych stopni.
    miłej nauki wiersza :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z tym wierszem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dobrego rozpoczęcia semestru ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. oj z wierszami to u mnie zawsze ciężko jest, ale to dlatego że lubie zostawiać na ostatnią chwile, czyli dzień przed zwykle się ucze ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam ale pyszności :) No właśnie jakiego wiersza się uczysz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszelkiego rodzaju kawy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaaa jaką ja mam chęć na fast fooda;D Dzięki, przekonałaś mnie do zamówienia pizzy:D

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  16. To powodzenia z ocenami i wierszem ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. kawka:), mam taką ochotę na kawe!! najlepiej pojsc do kawiarni usiąść sobie i mieć chwilę spokoju dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. nauczyć się wiersza to jeszcze, jeszcze, ale weź go wyrecytuj :o nie lubię tego !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam *-*
    A jakiego wiersza się uczysz ? c:
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)