piątek, 25 stycznia 2013

ferie!

Hej!^^
Przepraszam za wczorajszy brak aktualizacji bloga ale to dlatego że od 2 dni nie miałam siły wstać z łóżko. Złapało mnie jakieś choróbsko i ono zapanowało nade mną mocniej. Dzisiejszy dzień w szkolę zleciał bardzo szybko i nawet sprawdzian z PP nie popsuł mi humoru! Po szkole pojechałam szybciutko do domu się spakować i tak teraz właśnie siedzę sobie u babci prawdopodobnie do poniedziałku!^^ A czemu? Bo od dziś zaczęły mi się ferie!♥ 
Jeszcze chciałam nawiązać do pewnego 'anonimka' która się doczepił jednego dnia bez postu na blogu a przecież obiecałam pisać posty codziennie! -Przepraszam bardzo, ale piszę je codziennie a jeśli w ciągu tygodnia zabraknie jednego postu to jest powód by zaraz się czepiać? Ta sytuacja była dla mnie dość śmieszna i mam nadzieje ze się nie powtórzy! ASK.FM

 

31 komentarzy:

  1. Boze co za ściera. Niech się wali ;D Jesteś chora to nieee musisz notke specjalnie napisać nawet jak nie mozesz wstac z lozka ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te anonimki ♥
    Mi kiedyś jedna anonimka wypisywała ile wydaję pieniędzy na poszczególne rzeczy haha :D
    Zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. te anonimy :D ♥ kocham ich haha
    też zaczęły mi się ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie mam ferii ;c

    Zapraszam do mnie na konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. udanych ferii:3
    Ja mam dopiero 11 lutego

    OdpowiedzUsuń
  6. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    wreszcie mamy weekend to ja jakoś nadrobię wszystkie zaległości. Musze odwdzięczyć się za komentarze hehe
    świetnego masz bloga !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcie ;>
    to przecież anonimy tego nie ogarniesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne zdjecie ;)
    Udanych ferii ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie ;d
    Ja mam ferie dopiero 9 lutego ;d
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tylko tyg. ferii jeszcze :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ja ferie dopiero bd miała jak twoje się skończą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcie :) udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach te anonimy,heh zdrowia,mi tez zaczeły sie feire..;))

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się właśnie kończę ferie....

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę ,mi się właśnie kończą ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcie,mi został jeszcze 7 dni ferii :)



    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ferie dopiero od 11 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  18. retusz ci nie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto powiedzial ze ma wyjsc?

      Usuń
    2. no jeśli lubisz mieć takie plamy i rozjaśniony ryj to może nie wychodzić :)

      Usuń
    3. tego zdjecia nawet nie przerabialam oprocz dodania ramki :)) a jesli wiesz co to jest lampa blyskowa to moze wiesz czemu wyszla taka jasna twarz bo byla juz noc :)

      Usuń
  19. Jejku ja rowniez czasem nie napisze notki przez jeden, dwa dni. To jest smieszne, bo ludzie nie ogarniaja dlaczego nie ma, a odrazu sie burza. Grr ;/ Milych ferii ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)