sobota, 19 stycznia 2013

kolacja

Hej!^^
Wczoraj z Kasią w nocy postanowiłyśmy obejrzec film "Bez wstydu" co się skończyło tym że poszłyśmy spac koło 4 a wstałyśmy o 15 haha! Uznaje że weekend się udał i oby więcej takich wypadów. Także planowałyśmy co będziemy robic w ferie i pare punktów udało nam się wymyślic. Po 19 wyszłam od Kasi i poszłam na autobus który mi wgl nie przyjechał więc szybko zadzwoniłam do babci z prośbą by mnie zawiozła do domu! A teraz siedzę i wcinam kolację :) A jak wam minęła sobota? :))  ask.fm

Dobranoc!

29 komentarzy:

  1. Tosty ♥
    Widzę że weekend udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna fotka z Gumijagodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to pysznie wygląąąda ! a ja już się dzisiaj taaak nażarłam :<

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie wygląda ta sałatka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie straszne nudy w ten weekend ! Dobrze Ty dobrze się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie twoj blog , zapraszam rownież do mojego bloga http://poliskowe.blogspot.com/ . Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy *-*

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie wygląda .
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Hello dear!
    Nice blog you have! I like it!:)
    I think we should follow each other. What do you say? Just let me know. kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tak, że z koleżanką nie śpimy do 4-5 a wstajemy o 15 :DDD
    Zapraszam do mnie na nową notkę i kilka informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bylam na miescie wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam też bym zjadła taką kolację !!
    Zapraszam na bloga trwa rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm pewnie pyszna kolacyjka ^^ A film fajny ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo spałyście ! Ja nawet jak nad ranem ide spać to nie potrafię długo spać ! :O
    Fajnie, że 'babski' wieczór wam wyszedł :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)