czwartek, 17 stycznia 2013

nowy wygląd

Hej^^
Dzisiejszy dzień minął w miarę okey. Może to za sprawką 3 z kartkówki z angielskiego i 5 z TPH. Po szkole nie miałam żadnych planów więc pojechałam odrazu do domu. Nie miałam zbytnio co robić więc wzięłam się za wygląd bloga i oto nowa odsłona:) Planowałam go zrobić w weekend ale doszłam do wniosku że nie będę mieć zbytnio czasu bo w przyszłym tygodniu mam sprawdzian za sprawdzianem więc trzeba się przyłożyć. Jutro po szkole planujemy z Kasią bym została u niej na noc :) Tymczasem mam do was pytanie. Co mogę zmienić jeszcze w wyglądzie czy jest ok? :)


Dobranoc!

26 komentarzy:

  1. Ja bym zmieniła zdjęcia na jakieś inne byleby nie kamerkowe, a tak to super :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wygląd a to zdjęcie profilowe po prawej świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ty wygląd znów ;ccc chlip chlip
    a jutro bedziesz u mnie nocowała i zgapisz tresc notki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje ;3

    ps. imię to Ty masz zajebiste *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nowy wygląd . :)

    Zapraszam do siebie. Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłuzej ♥
    Obserwujemy ? :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten wygląd :)

    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ^^ na wielu blogach widziałam takie zaokrąglone zdjęcie, jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)