niedziela, 20 stycznia 2013

nudna niedziela

Hej!
Dzisiejszy dzień spędziłam cały w domu i do tego wstałam dopiero po 15 znów więc nawet gdybym chciała gdzieś wyjść to już by się nawet nie opłacało. Więc postanowiłam się czegoś pouczyć na jutro jednak wyszło że nic nie muszę! Więc spakowałam się i się spowrotem położyłam. Ogólnie jak to z reguły bywa zazwyczaj niedziele są bądź muszą być nudne. Także biorę herbatę i poprzeglądam wasze blogi dla zabicia czasu:) A jutrzejszy dzień prawdopodobnie spędzę z Kasią po szkole!


33 komentarze:

  1. Ja o dziwo dzisiaj spędziłam dzień w galerii :)
    Ale zazwyczaj całe niedziele gniję w łóżku ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiejszy dzień spędziłam w domu ;p
    ładne zjęcie:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja dzisiaj bardzo sie nudziałam.;). Zapraszam do siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak spanie do 15 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcie ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. grzyweczka <33


    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo ! Spanie do 15 ^^ u mnie takie wyczyny to tylko w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie ładnie tak długo spac :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna fotka,moja niedziele tez nudna

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię dłużej pospać i poleżeć w łóżku! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie potrafię tak długo spać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałabym nie mieć czego się uczyć :<

    OdpowiedzUsuń
  13. o 15? Ja narzekałam, że wstałam po 11.Ja też w niedziele leniuchuję :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcie :) u mnie zawsze niedziele są nudne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. o lol, nie mogłabym wstawać o 15 xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcie ;)
    Moje niedziele zawsze są nudne ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz cudowną grzywkę *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog i fajna notka :) będę tu zaglądać.

    mam pytanie; jak zrobiłaś taki nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze i dziekuje :))
      zrobilam go w photoscape, wkleilam zdjecie i napis:)

      Usuń
  19. śliczna ;*
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj zrobie to samo ♥ ♥ To dla mnie wazne!
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjecie. Ladna jesteś .
    Obserwuję i zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. niedziela to dla mnie zawsze leniwy dzień :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)