poniedziałek, 28 stycznia 2013

paznokcie

Hej! :)
Dzisiaj już czuje się troszkę lepiej a to za sprawą lekarstw i litrów herbaty którą wczoraj wypiłam^^ Dzisiaj na 13 miałam już drugą wizytę u kosmetyczki w sprawie moich paznokci! Wcześniejsze nie podobały mi się zbytnio więc nie pokazywałam ich na blogu lecz te są o wiele krótsze i ładniejsze od tamtych! Oczywiście myślałam że po godzinie tam umrę z nudów. Ale cóż, wyszłam od kosmetyczki po 17 ;o Masakra! Ale za to teraz jestem zadowolona z efektu! :) Zauważyłam także że w komentarzach każdy z was się pyta na jaki kolor robię włosy! Po pierwsze robię tylko końcówki a na jaki kolor to się dowiecie jak już zrobię. Dzisiaj to miało nastąpić ale jest już za późno więc zrobi się jutro :) Tymczasem zostawiam was z moimi 'nowymi' pazurkami! ^^ Dobrej nocy!


38 komentarzy:

  1. ładne paznokcie :D

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Hybrydy? ;> Szkoda że nie ma wyraźniejszego zdj żeby wzorki było widać ale french zawsze piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam wiem,ze jestes w ciazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne ;D
    Jestem ciekawa jakie to beda koncowki xD

    A tak mam pytanie. Ostatnio zobaczylam na blogu Gumi od anonimkow pytania czy jestes w ciazy. Nie chce mi sie za bardzo w to wierzyc, bo wygladasz na bardziej ´normalna´osobe :) Dlatego pytam sie czy to jest plotka czy moze prawda ;> .? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha wiedzialam, nie jestes zadna pusta lala i wesz co to zabezpieczenia xD Ha, naprawde ludzka glupota przekracza granice wszystkiego <3

      Usuń
  5. Ile ty masz lat 17 czy 18 ? I jesteś w ciąży ? *o* Matko..! Zniszczysz sobie życie. ok dziecko jest darem od boga, ale nie w takim wczesnym wieku. W tym wieku różne myśli mogą przyjść ci do głowy np. aborcja. Tylko tego nie rób !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi to z konta :)

      Usuń
    2. Sory, ale nie chce, żebyś później dodawała mi jakieś komentarze z anonima :) Ale możesz być pewna, że nie jestem z twojej szkoły. Widziałam jak hejtują gumijagode. Ale spk, nie znamy się, o ciąży dowiedziałam się na blogu gumi ;)

      Usuń
    3. o boze zebys sie nie posrala ze strachu! :O juz biegne ci komentowac bloga w dodatku z anonima, boze co za ludzie. Poprostu nie masz odwagi i sie chowasz pod anonimem a dla mnie tacy ludzie sa zerem :)

      Usuń
    4. No to masz problem. Chciałam być kultularna i wyrazić opinie, ale się nie da bo jesteś chamska wobec ludzi, których nie znasz i nawet ich na oczy nie widziałaś. Miałam o tb inne zdanie, ale się myliłam.

      Usuń
    5. kulturalna? to pozdrawiam:) ojejku "chamska" to moje drugie imie ;_; tak, tak oceniaj dalej skarbie bo tylko to potrafisz nie majac zadnych podstaw do tego :) no coz, nie zawsze jest tak jakby ktos chcial ;)

      Usuń
    6. I dalej ten twój sarkazm ! Ja cb nie oceniam, bo cie nie znam, pisze tylko co sądzę.

      Usuń
    7. to nawet tego nie pisz ;d zegnam

      Usuń
  6. Ładnie! :)
    ___________________
    bluvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt bardzo fajny, ja osobiście zawsze paznokcie robię sobie sama:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pazurki. Wzorków,diamencików czy drobinek - już sama nie wiem co to jest, dokładnie nie widać, ale z daleka wydają się być b.ładne. No, i widzę, że również uczęszczasz do Technikum Hotelarskiego :)
    pozdrawiam ;> pozytywna95.blogspot.com :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne pazurki . i nie przejmuj się głupim anonimem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)