środa, 23 stycznia 2013

popołudniowa kawa

Hej!
Dzisiaj w szkole było wręcz okropnie! Najpierw ten sprawdzian z matematyki a potem się okazało że muszę napisać jeszcze sprawdzian z wos'u! Tragedia! Obiecałam że nie będzie żadnych jedynek a tu proszę! Ale pociesza mnie fakt że będę mogła to poprawić! Wiersza z polskiego jednak nie zaliczyłam. No cóż... ale oceny nie dostałam żadnej! Więc jest dobrze! Po szkole na pocieszenie wybrałam się z koleżanką do kawiarni a następnie poszłam odwiedzić drugą babcie! Ogólnie trochę się źle czuje, mam kaszel i strasznie mnie głowa boli! Jednak się nie poddaje bo zaraz czeka mnie nauka na dwie kartkówki jutrzejsze! Grr... na szczęście od piątku mam ferie! <3 nbsp="" p="">

37 komentarzy:

  1. zazdroszczę,ja mam ferie dopiero od 11 lutego;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi od przyszlego tygodnia zaczynaja sie kartkowki
    ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mm pychotka <3
    Dodałam Cię do obserwowanych ;) Jestem 400 obserwatorką ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. bez spiny na poprawy tez są terminy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam od piątku ferie, takie pocieszenie że ma się 2 tygodnie wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moje ferie dobiegają końca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ferie za 2 tyg :c.


    Ostatnio byłaś na tym blogu : http://mydifficultlove.blogspot.com/
    to był mój blog, ale go straciłam i musiałam założyć innego. Jeśli masz ochotę zajrzeć, a nawet obserwować mnie na tym będę bardzo wdzięczna i dziękuję, że wczoraj odwiedziłaś tamten. Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty masz ferie a ja wracam do szkoły ;d ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę nie dołuj ja swoje ferie juz kończe [*]

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno poprawisz oceny :) Mniam kawa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko się nie rozchoruj ! :O
    Ty zaczniesz ferie, a ja będę kończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oł współczuję tej nauki, ja również ferie mam w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez mam ferie od piątku po szkole,heh

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam kawka,ja też obiecałam sobie zero jedynek :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze przydarzy się jakaś jedynka. głowa do góry:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja dopiero za 2 tygodnie będę mieć ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Też obiecałam sobie, że już nie dostane wiecej jedynek w tym półroczu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz też mam ochote na taką.. kaffke <3 Mmmmm ;) aaa ja właśnie kończe ostatni tydzień ferii ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w tym semestrze chcę się poprawić z ocenami :))
    zapraszam do mnie Kochana! :* zagłosujesz? :)
    więcej na blogu ! ☻

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam na szczęście jeszcze ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mmam dopiero 11 lutego ferie ; /

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie daj się chorobie !
    Ahh... powiedzmy, że ja również mam ferie ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, też bym już chciała ferie, bo ta szkołą mnie przerasta :c
    Ja też chciałam nie mieć żadnych jedynek w nowym semestrze, a mam już 2 .. XD
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pokażesz w całości buty ze zdjęcia? wydają się ładne :) one są na jakimś obcasie, koturnie czy zwykłe płaskie? i gdzie kupiłaś? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bede miala jak zrobic zdjecia to w jutrzejszym poscie moge je pokazac :) zwykle plaskie :) u mnie w miescie w jakims zwyklym sklepie z butami :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)