czwartek, 31 stycznia 2013

rodzimy się by umrzeć

Coś kiedyś się kończy a coś zaczyna. Wszystko ma swój początek i koniec. Tego nie da się ogarnąć. Przychodzi czasem taki moment kiedy siedzimy sami w zamkniętym pokoju i wspominamy. Wspominamy to co kiedyś było dla nas najlepsze, cudowne. Chcemy by to wróciło. Chcemy żeby to się powtórzyło, wróciło choć na chwilę. Oczywiście że to do nas wróci. Za miesiąc, rok, piec lat ale wróci. W innym czasie, z podobną sytuacją ale już innymi osobami. To może być dobra ale też zła chwila w naszym życiu. Na to nie ma recepty. Zycie się toczy, jego nie zatrzymamy. Ale nie możemy obwiniać innych za to co się w nim dzieje. Każdy jest kowalem własnego losu. Życia za nas nikt nie przeżyje. To my decydujemy kto się w naszym życiu pojawia a kto znika. Nie możemy za to obwiniać innych, za to co się dzieje. Mogą brać w tym udział inne osoby ale to ty jesteś narratorem oni są tylko aktorami w tej scence. Żałujesz ze coś się skończyło w twoim życiu. Ale to właśnie ty do tego doprowadziłeś. Sam na to pozwalasz że osoby z twojego życia odchodzą, odcinają się. Może popełniłeś wtedy jakiś  błąd a tłumaczysz sobie 'tak właśnie miało być'. A skoro tak myślisz to oznacza że sam siebie wprowadzasz w błąd. Takie jest życie, biegu jego nie zmienisz. Więc zacznij żyć z całych sił i nie patrz w przeszłość bo nie warto. "Żyj tak jakby nie miało być jutra". Bo urodziliśmy się by umrzeć, bo umieramy by się narodzić :)

23 komentarze:

  1. "Żyj tak jakby nie miało być jutra". <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie napisane *.*
    ''Każdy jest kowalem własnego losu. Życia za nas nikt nie przeżyje. '' <--- swietne slowa to wszystko okreslajace <3

    Rob wiecej takich notek : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze, z anonimowego, bo nie chce aby można było mnie w jakiś sposób utożsamić.
    Nie chce krytykować, bo fajnie jest to napisane ale mam pewne obiekcje co do fragmentu tego tekstu...
    "Żałujesz ze coś się skończyło w twoim życiu. Ale to właśnie ty do tego doprowadziłeś. Sam na to pozwalasz że osoby z twojego życia odchodzą, odcinają się..."

    Podam przykład z mojego życia ....
    Moja przyjaźń w pewien sposób zakończyła się...ale ja do tego nie doprowadziłam, gdyby to ode mnie zależało, nigdy nie pozwoliła bym mojej Przyjaciółce odejść z mojego życia .... ale Bóg chciał inaczej ... odeszła już na zawsze...
    choć ja mam nadzieje, że kiedyś się spotkamy .. i czuje, że ta przyjaźń cały czas jest ... choć trochę w innej postaci ...

    Także nie wszystko w życiu zależy od nas, niestety...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest calkowicie co innego. Bo ja napisalam o tym do czego my sami doprowadzamy do tego a nie o tym ze ktos odszedl na zawsze ale przez inny powod. Czyli do tego nie nawiazywalam. Napisalam post o tym zebysmy nie obwiniali swiata za wszystko bo my sami do tego doprowadzamy a to ze ktos umiera to juz w innym poscie kiedys nawiaze. Ale przykro mi naprawde :( Takze pozdrawiam :)

      Usuń
  4. z jednym się nie zgodzę, bo możemy zatrzymać życie, ale już na zawsze -,-
    fajnie napisałaś, i like it ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ''rodzimy się by żyć,żyjemy by umierać''

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie piszesz :)
    Zapraszam do siebie, dzisiaj mój sposób na pyszny, wyciskany sok :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały blog, naprawdę !
    będę zaglądać częściej <3.
    zapraszam też do mnie :
    http://luuvmy.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie ! ;)
    Zgadzam się z Tobą Agata ;3
    Bardzo ładnie to ujęłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane *-*
    Powinnaś robić więcej takich notek, są po prostu cudowne ! c:
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Następnym razem jak piszesz notkę poświęć więcej czasu na błędy, potraktuj to jako krytykę konstruktywną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. ja tu zadnych bledow nie widze ale anonim zawsze sie do czego musi przyczepic :)

      Usuń
  12. Oj tam świetny blog :] ja tam się do niczego nie przyczepiam :P miłej pracy przy następnych wpisach :] by wika243

    OdpowiedzUsuń
  13. First of all I would like to say wonderful blog! I had a quick question
    which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I've had
    a difficult time clearing my mind in getting my ideas
    out there. I do enjoy writing but it just seems like the first
    10 to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin.
    Any recommendations or hints? Many thanks!

    Look into my web page; buy youtube subscribers

    OdpowiedzUsuń
  14. What's up, just wanted to tell you, I liked this blog post. It was inspiring. Keep on posting!

    Feel free to surf to my page fans facebook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)