środa, 30 stycznia 2013

środowy mix

Hej.
Dzisiaj w planach miałam zamiar zostać w domu ale po południu Kasia wyskoczyła z propozycją by się spotkać. Bez namysłu się zgodziłam, ponieważ wariowałam w tym domu! Miałam już dość tej ciągłej monotonni spowodowanej moją chorobą. Postanowiłyśmy wybrać się do Mc Donalda ale nic do jedzenia nie brałyśmy bo obie byłyśmy po obiedzie! Także wzięłam tylko kawkę! :) Potem poszłyśmy na zakupy po jedzonko na noc i na autobus powrotny do domu. Ogólnie dzień minął okej :) A jutro prawdopodobnie jadę do Wrocławia! W końcu są ferie i nie chce ich marnować przed komputerem. Wystarczą mi już te 2 dni zmarnowane :(




27 komentarzy:

  1. miłych ferii ^^
    Moje już niestety dobiegły końca, ale 2 marca na 2 tygodnie wyjeżdżam do Niemiec, więc będę mieć kolejne, heh ;D

    Co do ferii.. Nie masz jakiś planów, które chciałabyś już realizować? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gerberki *_* Jak ja je kocham xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie jeździć do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wyjazdu do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności ;)
    milka jogurtowa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, z chęcią bym ciebie zabrała, ale niestety nie da rady :( a co do miasta to za bardzo nie wiem, ale zdaje mi się, że Berlin jak co roku było, jeszcze nam nic nam takiego nie mówili. A jadę na tak jakby wymianę uczniowską i jestem 1 z 12 osób. Jedyne co wiem to, to że są pokoje 2-3 osobowe i mieszkać będziemy w bloku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna notka ;]
    pozdrawiam i zapraszam: thealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hee, teraz to bym sobie poszła do makaa. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie foty na blogach ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. No to świetnie ^^ A ja wierze, że uda ci się tam pojechać^^ W sumie to jak do mamy bym tam jechała to też bym chciała ^^ Ja jedynie kogo mam w Niemczech to znajomą poznaną na tych wakacjach, która jest pół Polką i pół Niemką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio jesteś w ciąży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bede odpowiadala milion razy na to samo pytanie.

      Usuń
  12. Ja do Wrocławia jadę w maju. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)