wtorek, 29 stycznia 2013

tak poprostu

Hej! ^^
Dzisiaj chyba spałam najdłużej w ciągu tych ferii bo aż do 12. Postanowiłam dzisiaj zrobić te włosy ale tak jak się spodziewałam kolor nie złapał. Znaczy może trochę widać, zobaczę jak to będzie wszystko wyglądać w świetle na dworze :) A jednak mogłam posłuchać babci i zrobić za parę dni! Po obiedzie znów się trochę źle poczułam więc postanowiłam położyć się na chwilę i przez tą 'chwilę' przespałam serial! Ale jutro na szczęście będzie powtórka to sobie nadrobię. Aktualnie siedzę i popijam gorąca czekoladę i jem ciasto :)

I mam pytanie! O czym byście chcieli żebym dawała posty? Może jakieś przemyślenia? Jeśli tak to na jaki temat? :) + ASK.FM

22 komentarze:

  1. ja chce przemyślenia na temat seksu ;D
    w sensie pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz o tym co cie interesuje itd...ja dzis cały dzień praktycznie przesiedziałam pod kocem oglądając tv

    OdpowiedzUsuń
  3. może o celach i marzeniach? i taki post o tym co najlepszego w zyciu zrobilas do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze post o marzeniach ;)
    Jaki serial ? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki na kolor robilas wlosy? ;)
    Fajnie byloby gdybys zrobila jakis filmik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najlepiej będzie jak ty sama wybierzesz to o czym maja być posty .
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniee ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka!!!
    pzdr.http://changeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze przemysleia o hejtach .? Bo masz z tym dosc spory kontakt <--- czyli co o tym sadzisz, jakie rady masz dla innych by sobie radzili, itp, itd <3
    Szkoda, ze kolor nie zlapal ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie pospałabym sobie tak długo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o to blogujesz jednak ;o. ciekawie tu :)! może jakieś twoje przemyślenia z głębi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jan ie umiem tak dlugo spac:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym sobie chętnie do tej pospała :)
    Ehh no cóż szkoła, ale w sobotę zapewne odsypię cały tydzień ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne :) Dlatego ja nigdy się nie farbuję xd

    OdpowiedzUsuń
  14. mozesz napisac o twoim zyciu, uczuciach. Albo np. pokazac swoj pokoj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)