wtorek, 22 stycznia 2013

u babci

Hej!
Dzisiejszy caluteńki dzień spędziłam u babci ponieważ wczoraj nie miałam jak ją odwiedzić. Po południu natomiast wpadła ciocia z kuzynką i tak do 18 siedzieliśmy wszyscy razem^^ Ogólnie czasem spędzenie czasu tylko z rodziną jest naprawdę dobrym poprawiaczem humoru! Aktualnie siedzę i próbuje się nauczyć na pamięć tego wiersza i z kolei czeka jutro mnie też sprawdzian z matematyki jednak z tym dałam sobie spokój bo wiem że się nie nauczę więc będę szła go poprawić. A jutro wybieram się do drugiej babci! ^^ Dobrej nocy!



27 komentarzy:

  1. O nie... jak dla mnie siedzenie z rodzinką potrafi humor znacznie zmniejszyć, wręcz doprowadzić mnie do złości! Kiedy tylko mam możliwość - wychodzę z domu. Lubię pobyć sama :0 Ale rodzina to jednak zawsze rodzina

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spędziłam prawie cały dzień u babci ;d

    a buty kupiłam w Bereshki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 zł :P To z przeceny, normalnie kosztowały 299zł ;o

      Usuń
  3. Uwielbiam ten kisiel :D Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycholandia <333


    Obserwuję :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/ Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię spędzać czas z rodziną, chociaż już nie spędzam go tak często z racji tego że od 2 lata nie mieszkam już z rodzicami :) tylko 100 km od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę kisiel Słodka Chwila, uwielbiam je ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pyszności <3
    Fajnie jest mieć babcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mysle ze spedzanie z rodziną czasu to jrdnak fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  9. spędzanie czasu z rodzina <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej szczegółów w poście : http://leblogdechippie.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. CZY TY MASZ COŚ SWOJEGO, A NIE WSZYSTKO TAKIE SAME JAK GUMI ? -,- ZaŁOSNA JESTEŚ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdz i nie wracaj i nastepnym razem napisz z konta a nie z anonima cwaniaczku zasrany :*

      Usuń
  12. O Boże, wiersz na pamięć? ja jak dawno się nie uczyłam jakiegoś wiersza na pamięć

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności widzę :)

    Dodałam Cię do "obserwowanych", chętnie będę zaglądała tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)