środa, 13 lutego 2013

A po szkole...

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał dość powoli a sprawdzian z polskiego mam nadzieje że nie poszedł źle bo nie mam ochoty chodzić i poprawiać :c Po szkole z Kasią postanowiłyśmy wpaść do galerii do Empiku a następnie wybrałyśmy się do Da Grasso na pizze :) Grr, już mam dość pizzy do końca miesiąca! Na koniec wpadłam do Kasi na godzinkę i pojechałam do domu! Jutro planuje wybrać się z koleżanką do kina a potem  spotkać z Kasią ponieważ musimy zaplanować pełno rzeczy! A jak Wam minął dzień? :))


24 komentarze:

  1. W jakim sklepie są te kubki na 4 zdjęciu? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. super, dzień jak dzień ale ciesze się że mam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... zjadłabym pizzę.
    fajny mix.
    Dzień minął bardzo fajnie - lodowisko ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. łohoho za to ja dawno nie byłam na pizzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pizza*_*
    Mi dzień mina ok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zdjęcia :)
    Ja dzisiaj pisałam sprawdzian z matematyki i kartkówkę z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zjem pizze to mam jej dość na co najmniej 3 tygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście mam teraz ferie ; )
    Fajnie tu, będę zaglądać częściej :>

    http://iguuuz.blogspot.com/ - zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cola < 333
    Widzę, że dzień udany ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cola < 333
    Miałaś fajny dzień, nie to co ja ;)
    Oby takich więcej ;3
    Podobnież fajny film ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)