sobota, 9 lutego 2013

coffee heaven

Hello!
Dzisiaj już wróciłam do domu po kolejnym pobycie u babci :) Jednakże nic ciekawego dzisiaj nie robiłam i się nie wydarzyło przejdę do tematu notki. :) Tak jak wczoraj pisałam byłam we Wrocławiu a przed powrotem do domu wstąpiłyśmy jeszcze z Asią na kawę do coffee heaven :) Jest to moja druga ulubiona kawiarnia ponieważ pierwszą jest starbucks :) Jednak nie miałam okazji się tam pojawić więc zadowoliłyśmy się oto tą kawiarnią :) Jak zawsze ponownie zamówiłam sobie moją ulubioną kawę czyli caramel macchiato :) Jest przepyszna! Kto jeszcze nie pił to polecam spróbowanie! :)

Jakieś pytania? zapraszam na ASK.FM 



26 komentarzy:

  1. nie byłam jeszcze tam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne to pierwsze zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym miejscu jest zdecydowanie starbucks ale u mnie na drugim jest Feel the Chill.
    Fajne foto. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piłam :)
    Zrobiłaś coś z włosami? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm z chęcią kiedyś spróbuje. fajne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, masz jeszcze innych znajomych oprócz Gumi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mi zrobiłaś ochotę na taką kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilam ta kawe w tej kawiarni :D Hah byla pyszna, co za zbierznosc zdarzen :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w mieście nie ma praktycznie żadnej fajnej kawiarni :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy tam nie byłam , a dużo słyszałam ;)
    U mnie konkurs fotograficzny .... http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  11. a ile razy byłaś w starbucks?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)