niedziela, 24 lutego 2013

końcówki

Hej :)
Dzisiejsza niedziela strasznie szybko mi zleciała jak nigdy. Przeważnie niedziele są nudne i się strasznie dłużą. Do popołudnia dzień spędziłam z babcią i przy okazji tak jak pisałam Wam w wczorajszym poście miałam zrobić sobie włosy, tzn. końcówki. Nałożyłam tylko rozjaśniacz i efekt widzicie poniżej na zdjęciach. Za 2 tygodnie znów będę rozjaśniać i nałożę farbę co jest poniżej. Wtedy być może zdobędę efekt taki jaki chce^^. Po 17 spotkałam się na chwilę z Kasią w galerii w poszukiwaniu jakieś torby lecz nic nie znalazłam ciekawego. A jak Wam minęła niedziela? :)



24 komentarze:

  1. JUŻ NIE FIOLETOWE <3
    TERAZ RUDE :****
    kici kici

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się to zapowiada ;)
    Niedziela wyjątkowo nudno, ale trzeba się psychicznie nastawić na powrót do szkoły. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, jednak jakość jest fatalna ;(
    Czym robione?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plackiem po węgiersku ........... fuuuuuuuuuuuu ... DOŚĆ !

      Usuń
  4. dosc fajnie wyszlo, ale ja wole kolorowe koncowki na jasniejszych wlosach :D

    Mnie ciagnie do farbowania ale calych wlosow :C

    OdpowiedzUsuń
  5. też chyba zrobię coś z włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :)).
    Zapraszam do mojego bloga z bransoletkami ->
    http://bransoletkimissouri.blogspot.com/


    Ps przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne ; D

    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! wyszło idealnie ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)