czwartek, 21 lutego 2013

Lip Butter

Hej:)
Dzisiejszy dzień w szkole minął w miarę okej a to dlatego że miałam dyżur i nie byłam na lekcjach i nie musiałam pisać kartkówek bo ich nie było na całe szczęście :) Przed 15 wybrałyśmy się z Kasią do galerii ponownie do Broaster Chicken^^. Na dworze jest tak zimno i ciągle pada śnieg że nawet nie ma co robić na zewnątrz tudzież moje dotychczasowe poza lekcyjne życie nie jest zbyt ciekawe ponieważ jestem wielkim zmarzluchem i nie wytrzymuje 5 minut na tym mrozie! Jutro czeka mnie 6 godzin w szkole w tym dwie kartkówki: z matematyki i wok'u i sprawdzian z pdgh. Jakoś dam radę bo przecież weekend się zaczyna!
Tymczasem niedawno zaopatrzyłam się w kolejne masełko do ust z firmy Nivea- malinowe^^. Planuje zakupić jeszcze jedno :) A jeśli chodzi które masełko jest lepsze: malinowe czy karmelowe to odrazu mówię że to pierwsze! :)


25 komentarzy:

  1. Mam pytanie , ladnie pachna te maselka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie,a co to za dyżury?
    ja tez jestem strasznym zmarzluchem

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na kartkówce z z matematyki i wok'u.
    nie używałam tych masełek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba kupię,bo właśnie skończyło się moje :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę balsamy do ust w pomadce : D.

    OdpowiedzUsuń
  6. malinoowee :**

    Zapraszam:
    caloric-lollipop.blogspot.com
    diamentowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam. : ) Karmelowe i waniliowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa tych balsamików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O masz.. Jakie pazury..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie. Są złe zrobione. Biały pasek powinien być zdecydowanie cieńszy. A poza tym są krzywo spiłowane.

      Usuń
    2. hmm bo są robione na żel to może dlatego pasek jest grubszy? Wpisz sobie w grafike google to zobaczysz. są prosto spiłowane tylko że już troche odrosły i będę musiała iśc je dopelnic i poprawic. Ale tak, wszechwiedzacy anonimek wie lepiej :))

      Usuń
  10. Bo anonimek się na tym zna i wierz mi jak ja robię klientkom żel to wygląda to o wieleee inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy robi to inaczej. A z reszta ja sama ich nie robie tylko kosmetyczka więc nie wiem o co ci chodzi.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)