niedziela, 3 lutego 2013

lista must have

Hej :)
Jakoś nie mam nic szczególnego co Wam napisać na temat dnia dzisiejszego oprócz tego że siedzę cały dzień w pokoju ze słuchawkami w uszach. Czy jest dobrze? Nie jest gorzej niż wczoraj. Wczorajsza notka pomogła mi tylko na chwilę niestety. A teraz przechodzę do tematu notki.
Najczęściej kiedy idę do sklepu nie kupuje tego co potrzebuje pomimo tego że moja lista must have pęka w szwach. Kupuje rzeczy które mi się spodobają a nie będą szczególnie mi potrzebne. Dlatego pomyślałam że stworzę ową listę także na blogu która być może bardziej mnie zmotywuje do zakupu niż taka zwykła na kartce. Koniecznie te wszystkie rzeczy muszę zakupić do czerwca!

1.rajtuzy w serduszka 2.jasna katana 3. płaszczyk na wiosne 4.bokserkę 5. spódniczkę 6. bordowe/czerwone rurki 7. zakolanówki szare 8. jasne rurki 9. koszula czerwono-czarna w kratę

41 komentarzy:

  1. oo jaka fajna ta lista :33
    L I S T A

    OdpowiedzUsuń
  2. 'szfach' no bez jaj dziewczyno.przejrzyj slownik a dopiero umieszczaj notki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jezu, jedna literka i tragedia. Nie popusc przypadkiem z tego powodu -.-

      Usuń
  3. Ja również chciałabym mieć takie rajstopy, uważam że są urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż na chwile to też dużo.. Ja też mam tak czasami, jak większość nas i zdajemy sobie sprawe z różnych rzeczy.. Ehh..
    Ale dobra przejde do zakupów.. bardzo ładne rzeczy ja musze koniecznie kupić sobie bokserke bo już ją kupuje ją od.. roku xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No literka. Ale BLOGERKA powinna pisac poprawnie. Hahahahahahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wez idz sie poucz bo jutro poniedzialek a ode sie odpierdol :) chociazby z konta moglas napisac. :) takie kozaki widze z was :)

      Usuń
    2. B L O G E R K A to też człowiek nie maszyna, błędy każdemu się zdarzają. A może zamiast pisać milion hahaha to podpisz się tchórzu i patrz na siebie :)

      Usuń
  6. u mnie na liście są podobne do 4,6,8,9.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co u Gumijagody, to zaraz i u ciebie... Słabo.
    Z anonima, żeby było śmieszniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słaby hejt :)) moze dlatego ze jestesmy kolezankami, przyjaciolkami, siostrami to mamy i musimy to samo? :) ale w sumie anonim sie do wszystkiego przyczepi żeby było śmiesznie :)

      Usuń
    2. No fajnie c'nie ? Bo my sobie tak lubimy pisać o tym samym :) Aby anonim, który zapewne ma tutaj konto napisał słabo. buuuuuuuuuuuu ! :) Ujawnij nam się to chętnie wejdziemy z tobą w polemikę. A nie sorry. Musimy uzgodnić o czym piszemy jutro :3 !! :***

      Usuń
  8. Koszula w kratke tez znajdowala sie na mojej liscie ale kilka dni temu upolowalam ja wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "rajtuzy", o losie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnaś raczej sukienki ciążowe kupować ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaaaaaak, bo anonim wie lepiej co powinnam kupić a co nie! :) walnij się w głowę :)

      Usuń
  11. Fajne rzeczy ;)
    Masz fajny gust ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista :)
    ładne rajtuzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zamiar kupic podobne rzeczy :D Powodzenie w kupowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakolanówki *.* Przydałyby mi się takie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No uzgadniajcie dziecinki. Bo wasze notki sa coraz bardziej zalosne i nudne. Nic tylko sie uzalacie jak to jest wam zle. Jakie to jestescie samotne. To takie prawdziwe.. :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, będziemy uzgadniać anonimku :) twoje komentarze są zbędne jak i żałosne i nudne. Hmm, no widzisz bo my coś przeżyłyśmy w życiu nie to co ty:) bo widocznie ty jeszcze życia nie poznałeś. Ujawnij swoją twarz to wtedy też będziesz taaaaaaaki prawdziwy^^ .

      Usuń
  16. Mam bardzo podobną listę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha. co hejt. fajna lista ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym sb kupiła jakieś rajstopy ze wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lista idealna :)

    Zapraszam

    theladyaleks.blogspot.com

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy!
    Większość by się przydała :)
    Fajny blog, obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł. :)

    ZAPRASZAM DO MNIE: http://faith-makes-miracles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł. :)

    ZAPRASZAM DO MNIE: http://faith-makes-miracles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)