poniedziałek, 18 lutego 2013

Mariza

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o firmie "Mariza" Jakoś na początku miesiąca udało mi się z tą firmą nawiązać współpracę a parę dni temu odebrałam od nich paczkę :) Co w niej było? Macie poniżej na zdjęciu. Moim zadaniem teraz jest napisanie recenzji każdego produktu po kolei więc biorę się za testowanie a potem zacznę pisać recenzję :) Chyba najbardziej zachwyciło mnie masełko o zapachu poziomek *.*
Chciałabym zareklamować stronkę www.mariza-kosmetyki.eu oraz zachęcić blogerki do współpracy.
Korzyści z wstąpienia do Marizy:
- rejestracja bez opłaty wstępnej i obowiązku wykupienia tzw. pakietu startowego,
- rabat podstawowy 30% już od zamówienia za 1 zł,
- możliwość otrzymania dodatkowych bonusów do 17%,
- możliwość budowania własnej struktury sprzedaży w oparciu o opracowany przez naszą firmę,
atrakcyjny plan marketingowy uwzględniający zarówno stałe zarobki jaki i nagrody jednorazowe,
- brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania,
- możliwość korzystanie ze szkoleń kosmetycznych i marketingowych,
- możliwość uczestnictwa w konkursach promocyjnych i motywacyjnych z atrakcyjnymi nagrodami m.in. w formie wyjazdów szkoleniowych i wycieczek,
- możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny.
lub można się zarejestrować i zostać tylko Klientem Bezpośrednim i kupować z 30% zniżką bez jakichkolwiek zobowiązań.


21 komentarzy:

  1. ciekawe kosmetyki :*
    kiedy zaprosisz mnie na zupe z nich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam z tej firmy produktów, koniecznie muszę przetestować !

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam dostępu do kosmetyków tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zarejestrować się na stronce i zostać Klientem Bezpośrednim i kupować dla siebie z 30% zniżką ( bez jakichkolwiek zobowiązań )
      Więc zapraszam :)

      Usuń
  4. Na serio fajna współpraca z tą firmą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe kosmetyki dostałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki, muszę nawiązać z Marizą współpracę ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. brzydki nagłówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrob lepszy :)) z reszta nie interesuje mnie opinia anonimowej osoby :)

      Usuń
  8. Ciekawe kosmetyki ;)
    Ale ja zdecydowanie wole kupować kosmetyki w drogeriach - dotknąć, powąchać... inaczej nie potrafię xd

    OdpowiedzUsuń
  9. super kosmetyki widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kosmetyki :)
    To teraz czekamy na recenzje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne :)
    Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło poziomkowe do mnie przemawia^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna opcja że można się zarejestrować i tylko kupować dla siebie taniej ! :) Rewelacja jak dla mnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)