czwartek, 28 lutego 2013

maths...

Hej :)
Dzisiejszy dzień zaczęłam od załatwiania dość ważnych spraw a potem wybrałam się do szkoły na lekcje i mieliśmy sprawdzian z religii. Wszyscy byli zaskoczeni bo był strasznie trudny! Po szkole postanowiłam odwiedzić babcie :) Jednak musiałam szybko wrócić bo jutro czeka mnie kolejna kartkówka z matematyki i w końcu trzeba to jakoś ogarnąć bo nie chce kolejnej jedynki...A po lekcjach wybieram się na dodatkowe zajęcia z matematyki. Trzeba wreszcie się jakoś zmobilizować i podołać temu przedmiotowi na egzaminie w marcu i do czerwca!


23 komentarze:

  1. powodzenia na kartkówce ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też po szkole byłam u babci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię odwiedzać babcię :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh te sprawdziany z religii bardzo przydatne w życiu hah :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam spr z matmy dzisiaj, eh-.-

    OdpowiedzUsuń
  6. It's actually very complex in this active life to listen news on TV, therefore I simply use web for that reason, and get the hottest information.

    Visit my web site :: haare werden dünner
    Also see my site - inneov haarausfall bei frauen

    OdpowiedzUsuń
  7. gumi jagoda ? Gorzej Ci ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)