wtorek, 12 lutego 2013

mix dnia

Hej! :)
Dzisiaj nie potrafiłam wstać z łóżka. Jak zasnęłam o 2 tak się obudziłam o 4 i już nie mogłam zasnąć i leżałam do 6 aż w końcu wstałam. Dzień spędziłam razem z Marysią i Natalią :) Najpierw wybrałyśmy się z M. do kawiarni na kawę bo śnieg tak sypał że nie chciało mi się chodzić po mieście. Kiedy już miałyśmy wychodzić zauważyłyśmy Natalię więc szybko wyszłyśmy i pobiegłyśmy za nią i w taki sposób N. dołączyła do nas :) Wybrałyśmy się do galerii gdzie potem wstąpiłyśmy jeszcze na pizze :) Nie obyło się bez śmiesznych akcji i godzin pełnych rozmów! Planowałyśmy wyjazd do Berlina w tym roku na targi a za rok do Włoch na 2 tygodnie :) Mam nadzieje że wszystko wypali i uda Nam się zrealizować plany! :) Na koniec pojechałam odwiedzić do babcie i wróciłam do domu gdzie siedzę i próbuje się nauczyć na jutrzejszy sprawdzian z polskiego! :)


25 komentarzy:

  1. o jakie ładne zdjęcie ;3
    o i mój naszyjnik :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na sprawdzianie z polskiego;p
    Fajny mix zdjęć^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.
    Mmm.. pizza - zjadłabym.
    Miłej nauki, ja mam ferie, łii!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio też nie mogę spać w nocy ;c
    fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie spędzony dzień i super zdjęcia w szczegołności kawusia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie potrafiłam wstać dziś z łóżka a ty nie w szkole

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ogromną ochotę na tą kawe, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia ;) Fajnie wyszłaś!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia:) U mnie GIVEAWAY zapraszam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)