sobota, 23 lutego 2013

Moro

Hej :)
Jednak wczoraj nie dałam rady obejrzeć filmu. Kiedyś w końcu jak się będę nudzić to sobie włączę. Popołudniu pojechałam do babci i zostanę przy okazji do niedzieli i wrócę wieczorem :) Planuje zrobić sobie dzisiaj lub jutro włosy i jeśli się uda to Wam pokaże na dniach efekt. Oczywiście jeśli wyjdzie tak jak chce^^. Na jutro nie mam żadnych planów i prawdopodobnie weekend skończę nad książkami.
Podczas ferii, kiedy byłam we Wrocławiu obiecałam Wam pokazać kurtkę i spodnie. A tak więc mam do Was także takie pytanie: Co sądzicie na temat kurtki? Bo mam dylemat i nie wiem czy kupić i tak samo ze spodniami :(


21 komentarzy:

  1. Spodnie fajne. A co do kurtki to też nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i spodnie są świetne,czekam az pokazesz te włoski

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka fajna, ale spodnie nie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kup wszystko, bo ślicznie wyglądasz <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze to niezbyt mi się podoba i kurtka i te spodnie.Ale to tylko moja opinia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby dwie rzeczy są bardzo fajne, brałabym obie na twoim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz w tej kurtce :) Spokojnie możesz ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka ładna, ale spodnie, nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtkę kup, nawet się nie zastanawiaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne sa, kupuj i się nie zastanawiaj ;) gdzie można takie dostac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skad jest ta kurtka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)