czwartek, 14 lutego 2013

Movie 43

Hello! ^^
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych oprócz drobnego incydentu rano dzień minął mi bardzo dobrze :) W szkole mieliśmy organizowane walentynki i odwołaną kartkówkę z OPH :) Razem z Marysią wybrałyśmy się dziś do kina na "Movie 43" a przed tym wpadłyśmy oczywiście na kawkę ^^. Powiem Wam tyle że film bardzo śmieszny a dłuższą recenzje napiszę Wam na dniach :) Po kinie wpadłyśmy do Broaster Chicken na 'obiad' jak każdego dnia :) Pod koniec dnia wpadłam na chwilę do Kasi i wróciłam do domu godzinę temu a teraz biorę się za naukę na jutrzejszy WOK z którego mam kartkówkę. :)


26 komentarzy:

  1. powodzenia na kartkówce;)
    fajny mix zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie spędziłaś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już słyszałam o tym filmie :) też muszę zobaczyć:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem recenzji tego filmu ,gdyż jutro na niego się wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję filmu;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny miks ;)

    Buziaki ! <3
    Redsun
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ask zablokowany?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się muszę wybrać na ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak słodkie zdjęcie w lusterku ! :)
    czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga .Będę wpadać częściej *.* Jesteś bardzo ciekawą osobą i bardzo mnie to cieszy . Po za tym bardzo fajny styl przemawiania do czytelników . Obserwuję Mam nadzieję ,że też wpadniesz i zaobserwujesz Bardzo bym sie ucieszyła ;*
    Pozdrawiam ... pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ask nie jest i nie byl zablokowany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)