środa, 20 lutego 2013

nowości

Hej!^^
Dzisiejszy dzień zleciał bardzo szybko :) W teatrze było niesamowicie wesoło! Sztuka jaką przedstawiali miała tytuł "Tango" :) Gra aktorów świetna i także sama fabuła:) Oczywiście dzisiejszy spektakl będzie lekturą szkolną ale dopiero w 4 klasie pod koniec szkoły i pani podkreśliła że wtedy także na to pójdziemy^^. Po szkole wróciłam odrazu do domu. Śnieg od rana strasznie pada że nawet nie ma się ochoty gdzieś wychodzić! Aktualnie przepisuje lekcje i słucham w trakcie muzyki a za chwilę biorę się za oglądanie filmu bo jutro nie idę na lekcje tylko mam dyżur^^ :)
Poniżej na zdjęciach przedstawiam Wam 3 książki które trafiły już na moją półkę :) Jestem w połowie "I wciąż ją kocham" a "Koniec z zamartwianiem się" przeczytałam w przeciągu godziny. Co mogę powiedzieć na jej temat? Książka dość ciekawa za przyzwoitą cenę :)



23 komentarze:

  1. oglądałam film "i wciąż ją kocham" fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam je, oprócz Koniec z zamartwianiem się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam książki Sparksa! <2

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki Sparks'a

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat na Twoim blogu :)
    Obserwuję :>
    http://brajjan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem fanką książek Sparksa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. książki Sparksa są świetne, muszę przeczytać je obie :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nigdy nie czytalam ksiazek Sparksa, ale podobno sa fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teatr jest fajny *___* ale byłam tam tylko raz w życiu t.t. Miłego czytania!
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. że zamiast siedziec na lekcjach siedze na korytarzu i 'pilnuje' szkoly

      Usuń
  11. mam pyt. za ile kupiłaś książke "Ostatnia piosenka" ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)