niedziela, 10 lutego 2013

obcasy

Hej! ^^
Dzisiaj spałam do 13 dlatego że mnie obudził telefon od mamy bo gdyby nie on spałabym dalej zapewne. Oczywiście musiała mnie zdenerwować i już cały dzień był zmarnowany, ponieważ nic nie zrobiłam pożytecznego tylko siedziałam cały dzień na łóżku, słuchałam muzyki i pisałam sms. No cóż, ostatni dzień ferii nie spędziłam za ciekawie, no cóż. W końcu koło 20 się ogarnęłam i spakowałam na jutro do szkoły a teraz biorę się za pisanie CV i listu motywacyjnego na PP :(
A teraz Was zostawiam z moim dość dawnych zakupem a mianowicie butami które na pewno posłużą mi na wiosnę^^ :)PS. Przepraszam za jakośc zdjęcia :c



26 komentarzy:

  1. Cudowne <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra busiki!
    o.O nie zauważyłam nawet która godzina. Ja właśnie zaczęłam ferie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się spakować do szkoły. Tak dziwnie iść po dwóch tygodniach wolnego...
    Urocze buty, jeszcze z tą kokardką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio mi się podobają, bez tych kokardek były by chyba lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO FAJNE BUTY też takie chce :)
    Extra blog :) POzdRAwiAM

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są! *_*

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA :))

    OdpowiedzUsuń
  8. będziemy chodzisz w bucikach ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ; ))))))))))))))))))))))))))))))) B L O G O W A K S I Ę Ż N I C Z K O

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne! ^^

    zapraszam!!!

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.bloglovin.com/en/blog/2648025/dream-love-shop

    https://www.facebook.com/dreamloveshopblog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)