piątek, 1 lutego 2013

pizza z Kasią!

Hey!
Dzisiejszy dzień spędziłam z Kasią. Jakoś nie mogłam dzisiaj spać. Ciągle się budziłam i już koło 11 postanowiłam wstać bo obracanie się z drugiego boku na bok nie było ciekawe. Po 12 postanowiłam obudzić Kasię bo dzisiaj musiałam wracać do domu a nie chciało mi się tam jechać samej. Na początku nie chciała ale w końcu się zgodziła :) No i nareszcie GumiJagoda mnie odwiedziła :) Na wakacje na 100% musi przyjechać na weekend ^^. Po powrocie wstąpiłyśmy do eko i do Kasi przeglądając różne aukcje internetowe i na obiad zamówiłyśmy sobie pizze! :)


26 komentarzy:

  1. No muuuusze do ciebie jechac na wakacje <333

    OdpowiedzUsuń
  2. mniami :)

    ------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zgłodniałam, przez tą pizze :<
    http://wehaventgotwings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam pizzy, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ja na obiad tez jadłam pizze,he

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglada *.*
    Chociaz ja bym 'wyrzucila' pieczarki nie lubie pieczarek ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaam, pizza < 33333
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm jakie pyszności, a ja jestem na diecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na pizzę tym zdjęciem ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)