sobota, 16 lutego 2013

Recenzja: Movie 43

Hello! 
Wczoraj w szkole wpadło mi trochę ocen pozytywnych do dziennika z niemieckiego i PP :) Znów następny tydzień jest zasypany sprawdzianami każdego dnia. Błagam, ja chce już święta *.* No ale, tydzień szybko zleciał i mamy weekend! Po szkole wpadłam z Marysią do galerii a po 14 poleciałam do kosmetyczki na paznokcie :) Dość długo siedziałam a potem wymarzłam się na przystanku w oczekiwaniu na autobus! 
A dzisiaj spędziłam u babci i przy okazji kupiłam sobie książkę i dostałam paczkę :) 
Tak jak Wam pisałam byłam w kinie i obiecałam recenzje filmu :) Początek filmu był nudny bo w sumie nie ogarnęłam o co w tym wszystkim chodzi. Ale z każdą minutą film coraz bardziej się rozkręcał i śmiechu było co niemiara! A do kina przyszłam w bardzo złym nastroju to z niego wyszłam cała roześmiania! Niektóre momenty pamiętam do dziś i mam je przed oczami^^. Sądzę że na pewno wrócę do tego filmu kiedy będę miała zły humor i jeśli wyjdzie na DVD na pewno się w niego zaopatrzę :) Bo w sumie wpadłam na pomysł by zrobić taką małą półkę z płytami z muzyką i filmem:) A wracając do recenzji to naprawdę polecam osobą które lubią komedie, chcą się pośmiać lub po prostu poprawić sobie humor. Oczywiście każdy ma inny gust i nie każdemu może się ten film spodobać więc to rozumiem! Sceny niektóre były bardzo śmieszne a niektóre nie ale z nich też było można się pośmiać. Za tydzień planuje znów wybrać się do kina ale tym razem na polski film który ma wyjść niedługo :)


W "Movie 43" wielkie gwiazdy Hollywood - Kate Winslet, Hugh Jackman, Halle Berry, Naomi Watts, Richard Gere, Elizabeth Banks, Gerard Butler, Emma Stone, Kevin Spacey, Uma Thurman, Terrence Howard i dziesiątki innych - obnażają swoje prawdziwe oblicza, nie próbując się powstrzymywać przed absurdalnym, niedorzecznym, kontrowersyjnym, przekraczającym wiele granic humorem. To nie jest film dla kochających poprawność polityczną, biorących do siebie każdą ekranową obelgę widzów. "Movie 43" oferuje szokująco niestosowne, łamiące każde tabu, lecz równocześnie niemożliwie zabawne krótkie filmowe opowieści z piekła i nieba rodem, które zmieniają postrzeganie kina. To trzeba zobaczyć, by uwierzyć, że naprawdę powstało!

8 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :)