czwartek, 7 lutego 2013

tłusty czwartek

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu :) Miałam wracać dziś do domu lecz mi się nie chciało więc zostaje jeszcze na trochę^^. Nic ciekawego się nie działo oprócz tego że w między czasie odwiedziła babcie ciocia ale ja postanowiłam pójść spać bo byłam zmęczona. Z racji tego że dzisiaj jest tłusty czwartek ciągle we mnie były wciskane pączki :c I już mam ich dość. A teraz idę się szykować i wychodzę z domu bo nie wytrzymam :) A wy ile zjedliście dziś pączków? :)

19 komentarzy:

  1. Ja zjadłam 4 pączusie ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm...pycha <3
    Ja zjadłam 2 pączki+pyszne gofry z cukrem pudrem ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dość pączków na najbliższy minimum miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie jestes ? Ja nie jadlam paczkow za to mialam inne slodkosci ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zjadła dziś tylko jednego pączka:3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jednego i nie przepadam szczerze mówiąc za pączkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog a co do pączków to tylko 3,więc jeszcze w miarę :)Na pewno jeszcze kiedyś wpadnę BARDZO FAJNY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 zjadlam :-D
    z tym że mi one zastąpiły obiad i oprócz śniadania to wszystko co zjadlam

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co sądzi o zdjęciach,
    które robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dzisiaj ani jednego nie zjadlem

    OdpowiedzUsuń
  10. We Francji nie ma tlustego czwartku wiec zadnego paczka nie zjadlam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! świetny blog : )
    Zapraszam na mojego. Po prawej stronie jest reklama. Jakbyś mogła kliknąć i zalogować się. Nic na tym nie stracisz. Z góry dziękuje :*
    http://zwyczajnosciprostota.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)