piątek, 22 lutego 2013

Uwodziciel

Hej! :)
Dziś w szkole lekcje zleciały bardzo szybko. Sprawdzian z pdgh poszedł znakomicie więc ocena będzie dobra a kartkówka z matmy...no nie za bardzo. Po szkole wróciłam odrazu do domu. Ledwo co szłam ulicą bo śnieg tak sypał po oczach że nic nie widziałam! Masakra. Niech ten śnieg już w końcu przestanie padać bo u mnie to teraz codziennie sypie! A przecież za miesiąc już będzie pierwszy dzień wiosny^^. Byłam tak zmęczona że się położyłam jednak nie zasnęłam. Jednakże gdy postanowiłam na chwilę odpocząć od laptopa to wtedy zasnęłam i się obudziłam godzinę temu!
Pamiętacie jak pisałam Wam że w Biedronce zrobiłam drobne zakupy? Jednym z nich była książka a druga płyta DVD z filmem "Uwodziciel" :) Film mi się tak spodobał kiedy byłam na nim w kinie na dzień dziecka że kiedy zobaczyłam cenę 9,99 zł musiałam kupić! Także niedługo zabieram się za oglądanie! :) A Wy jakie plany piątkowy wieczór? ;)

zasłoniłam ręką tytuł haha^^

20 komentarzy:

  1. U mnie też cały czas sypie śnieg....
    Filmu nie oglądałam:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna,niska cena:)
    Może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też pooglądam jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mam ochotę obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać tytuł :D filmu nie oglądałam, bo rzadko jakieś filmy oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam, ale chętnie obejrzę c:

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nie ogladałam ;d
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam :)
    U mnie też pełno śniegu -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne paznokcie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam jeszcze o "Uwodzicielu" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś obejrzę :D jestem ciekawa o czym to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio polubiłam takie filmy ^^
    U mnie konkurs ! :)http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)