wtorek, 5 lutego 2013

wieczór w da grasso

Dzisiaj przebudziłam się po 13 w złym nastroju i odrazu zaczęło mi się zbierać na płacz i wiedziałam że dzień skończy się pod kołdrą ze wspomnieniami. Jednak po 15 zadzwoniła do mnie babcia z życzeniami (mam dzisiaj imieniny^^) i zaproponowała bym do niej przyjechała znów na parę dni. Ucieszyłam się bo muszę w końcu się pozbierać chociaż nie potrafię. Tak jakby trafiła na odpowiedni moment kiedy potrzebowałam zainteresowania od rodziny a wtedy siedziałam sama. Spakowałam się i w między czasie dostałam sms od Kasi że jest źle więc postanowiłam też do niej wpaść. Przed 18 byłam już z nią i poszłyśmy na plac koło wierzy jednak zaczął padać deszcz więc zaproponowałam wypad na pizzę^^ Tam trochę pogadałyśmy i mam nadzieje że trochę jej to pomogło bo mi już nic nie pomoże. A jak Wam minął ten dzień? :)


21 komentarzy:

  1. też mam dzisiaj imieniny :D
    jeszcze raz najlepszego :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem tym samym anonimkiem, który czepiał się o must have. Ale muszę mu przyznać, że rzeczywiście zgapiacie od siebie z Gumi. Już nawet nie chodzi mi o to, że robicie posty na ten sam temat. To mi nie przeszkadza, bo przecież razem spędzacie czas to i posty podobne. Po prostu dajecie postowi ten sam tytuł i dodajecie to samo zdjęcia. To już chyba mogłybyście zrobić inaczej? Człowiek wchodzi na twojego bloga i już wie, że zastanie to samo co u Gumi. I uwierz mi nie mówię tego złośliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie to nie interesuje czy jesteś innym czy jesteś tym samym. Hmm ale skoro jesteśmy razem to zawsze wychodzi tak że napewno notka, tytul i zdjecie bedzie ten sam co u niej? a kiedy sie nie spotykamy to raczej już nie ma tych samych notek. Ale musicie to wytrzymac bo teraz sie codziennie spotykamy :))

      Usuń
    2. O boże dzisiaj będzie ten sam tytuł i to samo zdjęcie :CCCCCCCCCCCC

      Usuń
  3. Wiec ja mam nadzieje, ze obu Wam sie polepszy humor :*
    Mniam, ostatnio bylam na pizzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wy to z kasią jak siostry jesteście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)