piątek, 8 lutego 2013

wrocław

Hello :)
Dzisiaj cały dzień spędziłam z Asią we Wrocławiu :) Nie powiem ale ciężko było wstać o 9 rano :c Na początek wstąpiłyśmy do Arkad jednak nic ciekawego nie znalazłam :( Więc podeszłyśmy do Renomy gdzie znalazłam rurki moro i fajną kurtkę jednak nie miałam kasy na tyle by kupić więc następnym razem będą moje. A jak wyglądały dokładnie? Dowiecie się na dniach bo pokaże zdjęcia :) A przy okazji to spotkałam w galerii panią Barbarę Kwarc^^ Chyba wiecie o kim mowa? :) Chyba każdy widział jej filmiki na YT. :) Chciałam podejść i zrobić sobie zdjęcie jednak nie chciałam jej przeszkadzać w czytaniu gazety w empiku^^. A jeśli już o empiku mowa to zakupiłam sobie książkę którą Wam oczywiście w notce kolejnej pokaże^^. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z Wrocławia a ja zmykam :)







27 komentarzy:

  1. w jakim sklepie byly rurki moro i po ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w new yorker, coś około 200 zł. Niedługo je pokaże jak wyglądają :)

      Usuń
  2. Świetne fotki, a ja jestem z Warszawy :)
    PS. Ja dzisiaj musiałam wstać o 7 rano, bo idę na basen, bo rano zniżka hehe :D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne zdjęcia :)
    Jestem ciekawa tej nowej książki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław , piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym kiedyś odwiedzić Wrocław. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Basia wymiata :D
    Widać udany dzień c:

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne zdjęcia .; )
    zazdroszcze . ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam panią Barbarę i Wrocław ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę do Wrocławia;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Barbara Kwarc? uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ze spotkalas Barbare, ja bym na Twoim miejscu jednak jej przeszkodzila i poprosila o wspolne zdjecie, hah :D
    Ja w Wroclawiu jestem praktycznie tylko jak jade na mecze ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz byłam we Wrocławiu... Piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wrocław jest duzo ladniejszy ;) nie widac tego po twoich zdjeciach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm bo nie chodziłam po całym wrocławiu? ;) zrobiłam parę zdjec tak o po drodze? kiedys w wakacje pojade i zrobie zdjecia ciekawszych miejsc ;)

      Usuń
  14. O Wrocław i Renoma widzę, tam są naprawdę fajne sklepy, chociaż polecam także Magnolie :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)