poniedziałek, 25 lutego 2013

zwykły dzień

Hej!
I znów się nie wyspałam przez co ledwo wstałam z łóżka i zwlekłam na dół do łazienki. Wolnym krokiem wybrałam się na autobus przez co ledwo zdążyłam. W szkole lekcje minęły na szczęście dość szybko i o 15 spotkałam się z Kasią w galerii. Wstąpiłyśmy do paru sklepów, przy okazji kupiłam chyba już 20 parę słuchawek i na koniec zahaczyłyśmy o Broaster Chicken :)
A teraz próbuje wkuć wos, wok i biologie bo czekają mnie dwie kartkówki i sprawdzian :(


15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam problemy ze wstawaniem ;/
    Powodzenia z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z nauką :) pomyśl, że jeszcze tylko w sumie 3 dni i weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na kartkówkach i sprawdzianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolekcjonujesz te sluchawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też często idę wolnym krokiem do autobusu :P i kończy się to zawsze tak samo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)