sobota, 2 marca 2013

ciepło

Hej!
Miałam marnować weekend w domu przed książkami ale doszłam do wniosku że jak jest wolne to trzeba korzystać :) Po południu postanowiłam jednak pojechać do miasta, spotkać się z A. i wpaść do babci i prawdopodobnie u niej zostanę i być może będę kontynuowała prace nad moimi włosami!
Na dworze w końcu jest ciepło i odrazu humor jest lepszy :) No ale jutro niedziela i wszystko co piękne szybko się kończy :) A wy jak spędziliście sobotę?

takie szybkie zdjęcie widoku z okna: 

22 komentarze:

  1. ja sobotę spędziłam tak jak zawsze (czyt. sprzątanie), a potem odwiedziłam dziadków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobote spedzilam przed laptopem ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również dawka słońca ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super :)
    u mnie słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja sobota byłam strasznie zagoniona ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. sobota - urodziny koleżanki, było fajnie. co do słońca bardzo się cieszę z jego obecności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)