środa, 6 marca 2013

coraz cieplej

Hej, Hej :)
Rano gdy się obudziłam już mi nie było łatwo wstać mimo tego że słońce znów oświetlało mój pokój. Jednak dzień szykował się udany więc wstałam i zeszłam na dół by się wyszykować  Bałam się że nie wyrobie na autobus w tym tempie jednak się udało!
W końcu postanowiłam zimową kurtkę wepchać do szafy i wyciągnąć wiosenno-jesienny płaszczyk. Nie wiedziałam dokładnie czy będzie mi zimno czy nie, jednak było bardzo przyzwoicie :) Oczywiście godzę się z myślą że jednak może jeszcze być zimno i będę musiała znów płaszczyk zamienić na grubą kurtkę ale oczywiście mam nadzieje że tak nie będzie! :)
I od teraz outfity będą się częściej pojawiać na blogu niż zimą :) Tymczasem nowości z mojej szafy na zdjęciach to buty, zegarek i torebka! Dalszą część będę pokazywać stopniowo :)



płaszczyk- sh | kardigan- sh | bokserka- chińczyk | jeansy- House | buty- miejski sklep | torebka- cropp | zegarek- Lolita

25 komentarzy:

  1. U mnie równiez wiosna się kłania, ale z tego co szłyszałam w pogodzie ma się zimienić to, że nad naszą okolicą mają być niedługo jakieś mrozy :c

    A Twój zegarek bardzo mną poruszył *.* Jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba jednak będziesz musiała wyciągnąć kurtkę zimową, bo podobno zima do nas wraca. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba!
    PS : Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3

    nutellowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna torebka! Ile za nią dałaś, jeśli mogę zapytać? (;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)