piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet

Hej :)
I znów pogoda się pogorszyła już maksymalnie. Zimno i w dodatku cały dzień dzisiaj padało i było pochmurnie że człowiekowi się nic nie chciało. Nie lubię strasznie takiej pogody bo zawsze wtedy jestem bez humoru i bym tylko spała. Dzisiaj z okazji dnia kobiet nasi chłopacy z klasy (jest ich 2^^) zrobili  nam podarunek- ciasto upieczone własnoręcznie przez jednego z nich i ciastka :) Nikt się nie spodziewał że coś zorganizują ale jednak nas pozytywnie zaskoczyli^^. Po szkole pojechałam odrazu do domu, zjadłam obiad i położyłam się spać  W między czasie obudził mnie wujek z kwiatkiem i czekoladą :) A teraz lecę do kuchni zrobić kolacje i odpalam film! :)


31 komentarzy:

  1. czemu macie tak mało chłopakow w klasie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też dzisiaj dostałam od takiego jakby wujka róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nasi chłopcy z klasy dali nam jedynie jakieś lizaki za 20 gr. :( hah
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Kobietko!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło z ich strony^^
    U mnie chłopacy nawet życzeń nie złożyli.

    OdpowiedzUsuń
  6. hoho, dużo chłopaków w klasie! u mnie są większością niestety :D
    też dostałam różę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło z ich strony, postarali się :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam tulpiankaa ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ♥

    Ps. Zapraszam na rozdanie ! Dwa wspaniałe pięknie pachnące zestawy ♥
    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas chłopaków w klasie jest mało, bo zaledwie 7:) Pogoda rzeczywiście popsuła się. Była wiosna, a teraz znowu zima:( Chcę już wiosnę <3
    Zapraszam: Kolorowe-spinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi pogoda nie psuje humoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie na 37 osób w klasie jest 9 chłopaków :) ale że wpadli na pomysł zrobienia ciasta, no to szacunek dla nich! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jest dużo chłopaków w klasie a nic specjalnego nie wymyślili. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na konkurs - do wygrania dowolne okulary :)

    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wiele tych Twoich chłopaków :D
    Ładna róża :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo a to ciekawą niespodziankę Wam zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam w klasie tylko dwóch chłopaków, i gosc od historii musiał ich zmusic do złożenia życzeń haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)