piątek, 22 marca 2013

efoxcity.com

Dzień dobry!
W końcu chodzi mi normalnie internet i znów mogę pisać dla Was notki na blogu ^^. Cóż, takie uroki mobilnego internetu z limitem grrr. Dzisiaj miałam 4 lekcje i już od 12 jest w domu :) Jutro czeka mnie egzamin z matematyki na 9 i już się boję. Dlatego pisze wcześnie post bo dziś cały dzień i noc spędzę nad matematyką. O zgrozo, boję się :( 
Przechodząc do tematu posta dziś chciałam Wam napisać o sklepie http://www.efoxcity.com :) Jest to sklep clothes wholesale china. Sklep posiada wielki i szeroki asortyment więc na pewno każda z Was by coś tam dla siebie znalazła. Posiada szeroką gamę ubrań dla kobiet/dziewczyn, dużo przeróżnych damskich sweterków a co najważniejsze jest to koreańska moda która mi się przestrasznie podoba! ^^ 

                                                      

Zapraszam serdecznie! :)

27 komentarzy:

  1. czerwona sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że na tej stronie nie ma złotówek :C

    Obserwuję ;*

    http://misiioolek.blogspot.com/ <--zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też napisali , ale nie podoba mi się za bardzo ta forma , że najpierw muszę napisać notkę na blogu ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że świetne rzeczy mają ! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. biała tunika z czarnymi rękawami świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten strój na drugim zdjęciu jest cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy są bardzo ładne ale zawsze nie byłam pewna jakości tych ubrań...

    OdpowiedzUsuń
  8. Great selection! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka i sweter *.*
    zapraszam :*
    happyd0ll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się koreańska moda ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zauważyłem na blogach szał na ten sklep i widzę, że nawet słusznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. w moim przypadku zestaw biało czarny wygrywa. sweterek wraz z kapeluszem idealnie się komponuje :). dodaję do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz problem z którym nie możesz sobie poradzić ? Napisz rozwiążemy go razem !:)
    daywithmatilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na egzaminie ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)