czwartek, 28 marca 2013

eyeliner

Hej!
Dość długo nie dodawałam postów ponieważ nie miałam żadnej siły by wejść na bloggera, odpowiedz na komentarze czy też napisać nową notkę a przy okazji nic ciekawego nie robiłam więc też nie było o czym pisać  Jedyne co Wam mogę przekazać to zaliczyłam matematykę! A w poniedziałek przeżywałam koncert Justina Biebera i tak do tej pory na Twitterze! A teraz zaczęły się ferie świąteczne które spędzę z rodziną a potem znów powrót do szarej rzeczywistości. A dzisiaj raczej będę siedzieć cały dzień w domu.
A teraz pokaże Wam mój ostatni kosmetyczny zakup: w końcu udało mi się zdobyć ten eyeliner^^


22 komentarze:

  1. Miałam kiedyś taki sam duet ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ten eyeliner w rossmanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo byłaś na koncercie . Zazdroszczę, też chciałabym tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz może coś więcej o tym eyelinerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam tego pudru i mi się nie spodobał :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy go jeszcze nie miałam,ale mi się skończył i chętnie się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. tego pudru nie lubię, w Drogerii Naturze SNESIQUE jest o wiele lepszy a cenowo tak samo, przy okazji pachnie lepiej :D swego czasu używałam tego eyelinera, teraz stawiam na te w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam ten eye-liner i bardzo go nie lubiłam ze względu na to, że po wyschnięciu tak dziwnie wyglądał i się po prostu kruszył :(

    OdpowiedzUsuń
  9. eyeliner to jeden z moich najulubieńszych kosmetyków :D ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ten puder i eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)