wtorek, 5 marca 2013

Hejterzy

Hej :)
Słowo ''hejter'' pochodzi od słowa hate-nienawidzić. Czyli kto to jest ta osoba? Jest to człowiek który nie potrafi zająć się swoim życiem  nie widzi własnych wad, nie potrafi docenić drugiego człowieka a swoją złość i negatywną energie próbuje wyładować na innej osobie w postaci złośliwych tekstów, komentarzy najczęściej anonimowo bez przedstawienia swojej osoby. Dlaczego? Ponieważ osoba anonimowa nie jest znana i drugi człowiek nie wie kto mógł to napisać, powiedzieć, udostępnić. Najczęściej takie osoby nie zdają sobie sprawy z tego że w sieci nikt nie jest anonimowy. Hejter chowa się jedynie pod tą nazwą ale są różnego rodzaju sposoby na sprawdzenie kto to może być. Czasem osoby które nas obrażają nie zdają sobie sprawy z tego co tak naprawdę robią. Często są to słowa raniące druga osobę jednak zdarzają się także takie które podchodzą pod czyn karalny i każdy z nas może z taką sprawą wybrać się na policje. Ale tak naprawdę czy to coś nam da? Ale nie pozwalajmy takim osoba wchodzić w nasze życie, ranić nas albo czasem po prostu rozśmieszać, ponieważ trafiają się także takie słowa które miały obrazić nas w jakiś sposób a jedynie nas rozśmieszyły. Czy "hejter" wie co przechodzi osoba po drugiej stronie ekranu? Wie co ona czuje w tym momencie? Co przeszła w życiu  Są osoby które są słabe psychicznie i jedno głupie słowo, czyn może poprowadzić do tragedii. Wciąż popełnia mnóstwo osób samobójstwa właśnie przez Was. Ponieważ nie radzą sobie, czują że są nic nie warci i nie mają po co żyć. A osoba mocna psychicznie to wytrzyma bo tak naprawdę ją to nie rusza. A takich osób z czasem ciągle przybywa, osób które hejtują innych bez skrupułów. Ale wtedy pokazujecie swój iloraz inteligencji i ośmieszacie samych siebie. Więc warto się zastanowić: Po co to robisz, co chcesz tym zyskać? Tak naprawdę nic nie zyskasz, możesz po prostu stracić.


58 komentarzy:

  1. Hejterów jest pełno, i tego nikt nie zmieni -,-.
    Fajny blog Agato ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa. Mogę się jedynie do nich dopisać ;D
    A hejterzy? olać ich i mieć ich krytykę gdzieś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie , podpisuję się pod tym :D Haters gonna hate :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam twojego aska na przyklad hejtow. Przypomnij sobie co mowilas o dziewczynie krzyska. Czasami to co ty bierzesz za hejt jest czyims zdaniem na twoj temat i ma do tego pelne prawo zeby je wyrazic. Niestety w internecie "hejtowanie" stalo sie modne i kazdy kogo dotknie czyjes zdanie mowi ze to byl hejt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecaj sobie co chcesz :) co mówiłam? Mówiłam prawdę jaka jest a nie zmyślałam głupoty i hejtowałam bo mi się nudziło :) Hm pełne prawo? Nazwanie mnie chociażby "kur*ą" "dzi*ką" jest to czyjeś zdanie na mój temat? Ciekawe, naprawdę:)

      Usuń
    2. Tak, twój ask to świetna kopalnia "hejtów", na którevty sama pozwalasz. Masz gdzieś opinię innych, ale dajesz po sobie jeździć, prowokujesz i to na dodatek byle komu. Dla zabawy, pośmiania się z innych? To dokładnie z tego samego powodu, co osoba, która po tobie jeździ.

      Usuń
    3. nie tylko mój ask więc pozdrawiam :) Ja pozwalam? A co mam robic...? Bo mam gdzies opinie innych i w zaden sposob nie przejmuje sie zadnym hejtem tylko to zlewam:)

      Usuń
  5. Mowie czasami a nie zawsze. Na asku dajesz sie poznac z takiej a nie innej strony (udawana ciaza, obrazanie, sciery itd.) to sie nie dziw ze ludzie maja takie zdanie o tobie i mowia co mysla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm jak ktoś mnie obraża to ja mu nie podziękuje za buziaczkiem w tle niestety. :)) a niech sobie mają zdanie jakie mają :) udawana ciąża? Chciałam sobie humor poprawic każdy mądry by się nie nabrał na takie coś, a jednak. Szkoda że teraz nagle znów mam 'anonimki' kiedy ich nie miałam. Ale lepiej by było gdybyś napisała z konta, tak na przyszlosc :)

      Usuń
  6. Nie zawsze ktos Cie obraza a ty odpowiadasz chamsko. To moze zdenerwowaci sprowokowac ludzi do "hejtowania". Nie chcesz miec hejtow? Sprobuj byc milsza i nie robic z ludzi idiotow. W internecie mozesz byc kazdym, lekarzem, adwokatem, nauczycielem wiec czemu chcesz robic z siebie (moim zdaniem, mam nadzieje ze nie wezmiesz tego za hejt) osobe glupsza niz jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze anonimki się obudziły :) Tak? daj mi w takim razie przykład gdzie ktoś mnie nie obraża a ja chamsko odpowiadam :) Jestem miła dla osób które na to zasłużyły i nie robie z ludzi idiotów, oni czasem poprostu bez tego są :) Nie biorę tego za hejt ale to jest Twoje zdanie a zdanie osób których nie znam nie interesuje mnie:) Nie znasz mnie, nie wiesz jak się zachowuje w tym normalnym, nie wirtualnym świecie :) ale widocznie ludzie lubią po tym tylko oceniac :)

      Usuń
    2. Hmm ja Cie oceniam po tym co mi pokazesz wiec nie mow ze oceniac maja prawo tylko osoby ktore Cie znaja w normalnym swiecie. Akurat nie chce mi sie szukac przykladu ale na pewno w serii Twoich filmikow z Kasia znajdziesz przyklad. A co do tego czy Cie znam czy nie tez nie jestes nie mozesz byc pewna.

      Usuń

    3. "masz pryszcze na tym zdjeciu miedzy brwiami. fuuj. wycisnelabys.

      hm logiczne ze jak sie dojrzewa to sa pryszcze? no japierdole, spojrz w lustro idioto ;) a zdjecie z przed pol roku wiec jedynie to ci moge wycisnac z glowy mozg i zobaczyc czy go masz wgl."

      Prosze przyklad, ktos Ci zwrocil tylko uwage, fakt moze nie na miejscu ale odpowiedz tez nie jest mial. To prowokuje wiec hejty sie szerza.

      Usuń
    4. Ja Ci tylko mówię jakie ja mam zdanie na temat oceniania kogoś poprzez takie coś jak ask.fm. Znam pełno kont gdzie inni robią też idiotów z ludzi itd ale w rzeczywistości to są mądrzy i porządni ludzie. Filmiki były kręcone dla beki a nie moja wina że każdy bierze wszystko na poważnie i nie ma za grosz poczucia humoru. So, sad:( Jestem pewna bo na 100% mnie nie znasz a jeśli tak to byś napisała do mnie chociażby na priv bądź się podpisała a nie robiła mi spam na blogu:) strzałka.

      Usuń
    5. No to jezeli nie interesuje Cie zdanie ludzi przez aska to czemu Ci przeszkadzaja hejty? Dla beki? Ale beke mialas Ty i Twoja kolezanka, a osoby ktore je obejrzaly mogly sobie wyrobic zdanie na Wasz temat, bo po prostu tego nie wiedzialy albo uwazaja, ze to nie jest smieszne tylko zalosne. Przyklad Ci podalem i moge wymieniac dalej. Hmm moze sie dowiesz kim jestem moze nie.

      Usuń
    6. zwrócił uwagę? Okej. -.- No nie na miejscu i przepraszam bardzo ale każdy dojrzewa i każdy ma pryszcze tylko że ja się tego nie wstydzę i nie robie retuszu w photoshopie przez 5 godzin :) Hm prowokuje? Mnie też prowokuje to co piszecie i przepraszam bardzo ale mam słabe nerwy do takich pustych ludzi :)

      Usuń
    7. Nie interesuje mnie zdanie innych i interesowac nie bedzie ale przeszkadza mnie wchodzenie w moje zycie z butami chociaz nic o nim nie wiecie i wymyslanie glupich rzeczy typu że zostalam zgwalcona. I tak, to mnie irytuje i denerwuje w hejtach:) Bo inne opinie na temat mojego wygladu czy czegos innego mnie nie rusza tylko tamto. To ich zdanie czy smieszne czy zalosne nie ja jedna robilam takie filmiki wiec pozdrawiam :) To sobie wymieniaj, szkoda twojego czasu. To moze sie przedstawisz? Czy wolisz sie chowac w cieniu anonimowosci chociaz tak nie jest?

      Usuń
    8. Spokojnie czas na przedstawienie mam. Hmm nie lubisz jak ktos sie wtraca w Twoje zycie? To czemu najezdzalas na Ade i Krzyska? To ich zycie. Fakt pytanie o gwalt, mozna sie wkurwic ale to nie bierze sie znikad wiec jakbys miala dobry wizerunek to by nie bylo takich uwag. Pewnie mi powiesz ze to ludzie sie wtracaja w Twoje zycie ale plotki zawsze byly i beda lecz jak bedziesz miala dobry wizerunek to bedzie ich mniej i nie az takie.

      Usuń
    9. Nie nie wytrzymam z tej ludzkiej głupoty i tępoty. "masz pryszcze na tym zdjeciu miedzy brwiami. fuuj. wycisnelabys." - Przepraszam bardzo ale to pisał jakiś niedorozwinięty 14 letni gimbus, bo każdy normalny, myślący i dojrzały człowiek nie piszę w internecie takich gówien na temat trądziku. Naturalną rzeczą jest posiadania trądziku, jeden ma większy a drugi mniejszy. Na miejscu Agaty napisałabym to samo, bo każdy z nas jest człowiekiem, ma jakieś granice wytrzymałości i denerwują nas takie docinki i żeby wyładować tą frustracje nie będziemy grzeczne miłe i nie wiadomo jakie dla takich pustaków. Bo jakoś mi nie przeszkadza to, że ktoś ma pryszcze, jest gruby czy ma zeza. Ale do tego należy dojrzeć. Ale nie najlepiej pisać hejty i mówić jakie to jesteśmy złe i wulgarne. A być tchórzem i nie potrafić się nawet podpisać. Każdy głupi może z anonima jebnać wyzwisko, bo chce się dowartościować ale ja gardzę takimi osobami, bo nie są warte nawet mojego czasu. Wiec daruj sobie i idź najlepiej do ksiązek :))))))))

      Usuń
    10. Ja jestem spokojna poprostu bym chciała wiedziec komu się nudzi i próbuje mnie pouczac :) Czemu najezdzalam? Nie ja zaczelam :) i nie wtracalam sie w ich zycie, wyrazalam tylko opinie na ich temat :) dobry wizerunek? Za przeproszeniem czy ja wygladam jak "kur*a"? prowokuje kogos czyms zeby mi pisal o jakis gwalcie?! Ja uwazam ze mam dobry wizerunek w zyciu realnym, wizerunek internetowy i to co ludzie ze mnie kreuja najmniej mnie interesuje

      Usuń
    11. Nie, nie wygladasz jak kurwa i tego nie powiedzialem. Nie ty zaczelas ale dlaczego odpowiadasz na takie zaczepki niszczac swoj wizerunek? Ludzie w internecie tez wyrazaja zdanie na twoj temat a ty uwazasz to za hejty. O gwalt bylo pytanie, nie stwierdzenie. Ludzie sa ciekawi i gdy uslyszy jakas plote i ma mozliwosc pytania to pyta proste. PS "po prostu".

      Usuń
    12. Zwrocic komus uwage na pryszcze jest az tak bardzo chamskie? Bez przesady. Hmm a Agacie przeszadzala waga Ady wiec niech nie bedzie hipokryta.

      Usuń
    13. Ale my nie mamy wpływy na to jak ludzie nas kreują. Bo prowadząc bloga jesteśmy tak jakby osobami publicznymi i też czytelnicy twarzą nam maskę a niektórzy ludzi łykają to jak tania dziwka spermę . Ale ty sie lepiej znasz niż my, bo siedzisz w tej branży od urodzenia a wiedzę wyssałeś z mlekiem matki :)

      Usuń
    14. wiem ze nie powiedziales tylko napisalam to co inni mi pisza. Nie odpowiadam na zaczepki, poprostu odpowiadam na pytanie a oni draza temat denerwujac mnie tym wiec poprostu nie wytrzymuje. Hm tylko ze jest granica pomiedzy wyrazaniem opini a pomiedzy hejtem. Co "po prostu"?

      Usuń
    15. Pisze sie po osobno. Jest granica lecz czasami jej nie dostrzegasz.

      Usuń
    16. dobrze, pisze szybko to nie zwracam uwagi zbytnio na to. Dostrzegam tylko ze inni tez dostrzegaja inaczej hejt a opinie

      Usuń
  7. hejter pochodzi od hate? no co ty nie powiesz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze ale to nie byla pusta uwaga tylko ktos zauwazyl ze mialas pryszcza i polecil Ci bys go wycisnela. To ze kazdy dojrzewa to wiadome ale zwracanie uwagi nie jest niczym zlym. Jak masz slabe nerwy to usun aska, bloga itd albo po prostu toleruj takie odzywki na twoj temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm to fajnie macie jesli je wyciskacie :) Ladne dziury w twarzy potem beda :) Pozdrawiam! Nie jest niczym zlym, fakt. Ale niech spojrzy w lustro a potem czepia sie mnie :) Nie bedziesz mi za przeproszeniem mowila anonimowa osobo co mam usunac a co nie. Nie toleruje i tolerowac nie bede ale nie po to tyle czasu pracowalam nad blogiem by go teraz usunac bo jakis anonimek ma taki kaprys :)

      Usuń
    2. No pewnie nie jest niczym złym. A może pokaż swoją twarz to powiem jaka/jaki jesteś obrzydliwy, ohydny, brzydki i najlepiej to zamknij się w 4 ścianach i nie wychodź bo pomyślą,że ufo atakuje. To nie chodzi o to czy ma słabe czy mocne nerwy. Ale o szacunek do drugiej osoby, jak widać niektórych mama nie nauczyła i ani ja ani Agata nie będziemy tolerowac takiego zachowania w stosunku do mnie czy do niej czy do bliskiej nam osoby. A może oni ani ty niech nie pisza takich komentarzy ? ale nie Wy musicie to pisac, bo inaczej sie w spodnie spuścicie.

      Usuń
    3. eeee no, dziurę to ty masz w mózgu, mówiąc, że po wyciskaniu pryszczy będą dziury w twarzy :)

      swoją drogą, co ci da, że napiszę ci komentarz ze swojego konta, a nie z anonima? no powiedz, co ci to da? jak mnie coś takiego wkur*ia, ludzie potrafią tylko gadać takie pierdoły. anonimek, anonimek. dziewczyno!

      Usuń
    4. to mi to da ze bede wiedziec kim jestes a teraz wiem ze jestes tchorzem :)

      Usuń
    5. No bo jak jesteś taka mądra to dlaczego nie napiszesz z konta? Boisz się krytykować ludzi z własnego konta ? Widać jaka jesteś płochliwa :)

      Usuń
  9. Nie chcesz miec takich komentarzy to nie zakladaj aska, bloga proste. Ludzie maja pelne prawo do wyrazenia swojego zdania i nie trzeba odpowiadac na to wulgarnie i chamsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede zakladala co chce i nie twoj interes :)) jesli ktos wulgarnie do mnie pisze to sie denerwuje i tak samo odpowiadam, ludzka natura. Kazdy jest inny.

      Usuń
    2. Ludzie mają do wszystkiego prawo, ale jak zacznie się ofiara / pokrzywdzona bronić, to anonimki są nie winne, to ofiara prowokowała. Tylko widzisz kotku w 99 % to agresor chce się wyładować i dowartościować i wylewa kubeł z pomyjami na niewinne, bezbronne osoby. Znam blogerki, która są naprawdę miłe, nie chamskie i nie wulgarne a mają jeszcze większe jazdy. I powiedz mi, że to jej wina to przyjdę i przyjebie ci patelnią w głowe. Mamy to samo prawo zakładać aska i bloga co wy wyrażać opinie ale można to robić w kulturalny sposob. A nie jechać od pizd, kurw, szmat i nie wiadomo kogo jeszcze. Chcesz kogoś zjechac to wyzywaj swoja rodzinę,znajomych, matke, ojca psa kochanka ale nie osoby których nie znasz ktore nic ci nie zrobiły :)

      Usuń
    3. @Gumijagoda: Najbardziej bawi mnie to, że chcecie kulturalnych pytań, które wszystko zmienią, a same na każdym kroku jesteście chamskie. Pewnie już nie pamiętasz cudownych filmików z twojego aska, gdzie na zupełnie normalne pytania odpowiadałyście w taki sposób, że szkoda słów. Chcecie od ludzi zupełnie czegoś innego niż same reprezentujecie. Wy możecie wyśmiewać, wyzywać innych, ale wy jesteście nietykalne, tak? Niestety to tak nie działa. Prowokujecie, to ludzie was traktują tak, a nie inaczej. "...ale nie osoby których nie znasz ktore nic ci nie zrobiły :)" <-- Twoje własne słowa, trzymaj się ich. To, że ktoś nie ma gdzieś konta, bloga etc. a jedynie komentuje nie różni się niczym od osób, które je posiadają.

      Usuń
    4. Najbardziej bawi mnie ta mentalność i tok myślenia takich osób jak ty. Nie zgodzę się z tym,że na każdym kroku jesteśmy chamskie, bo tak nie jest i nie wmówisz nam tego. Nie, nie pamiętam moich cudownych filmików, bo mam amnezję. Jeśli ktoś wyprowadzi nas z równowagi to nie ważne czy jest to hejt czy normalne pytanie, jest traktowane tak samo. Jest pewna granica wytrzymałości każdego z nas. Jesteśmy ludźmi, którzy mają uczucia i mogą przyjąć taką czy inna dawkę wyzwisk. Każdy z nas jest indywidualną jednostką i jednego nie ponoszą szybko emocje drugiego tak. Ja jedynie co oczekuje od osób które czytają to jakiegoś poziomu szacunku i kultury osobistej, bo to od nas nie wyszło. Tylko od nich :) Także pozdrawiaaam. Wcale nie prowokujemy :) Jedynie bronimy swoich racji,przekonań, nie chowamy głowy w piasek i nie jesteśmy bierne na takie zaczepki. Nie udajemy, że tego nie ma. Właśnie najcześciej anonimki to osoby które mają bloga albo konto. A dla mnie śmieszne jest to,że boja się niego napisać. Dlaczego takie osoby są dla mnie niczym, bo jeśli ja chce kogoś skrytykować czy po nim jechać robie to z konta i nie boje się konsekwencji. Inni nie mają tej odwagi. Skończyłam swoj monolog i nie będę wracała do tego, bo mam inne lepsze zajęcia niż pisanie z anonimowymi osobami, które guzik mnie interesują.

      Usuń
  10. Pozdrawiam Lukasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no juz teraz to moge sie domyslac kim jestes. A ja nie pozdrawiam i opusc ta strone raz na zawsze :*

      Usuń
  11. Haters gonna hates ;D

    nutellowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie zazdroszczą. :) Tak jest było i będzie niestety..

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem tym wszystkim "odważnym" hejterom, co tylko z anonima potrafia pisać sie zwyczajnie nudzi i nie mają się do kogo o co przyczepić ;)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale anonimków się wzięło O_o
    haterzy są mi dobrze znani, choć nie tyczy się to mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. normalnie gdy widzę te komentarze to mnie szlak chce trafić jak można być takim kretynem . piepszone anonimy . każdy ma prawo do bloga , każdy go może pisać i nie można tej osoby oceniać ! jesteś wspaniała i nie przejmuj się tym kretynem ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. nie warto przejmować się hejterami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wg mnie opinia/słowa/próby "pojazdu" osoby, która czyni to za pośrednictwem Internetu są nic nie warta, nic do naszego życia nie wnoszą. Bo co ma w nas zmienić (albo wzmocnić, jak nap przekazujesz) zdanie osoby, o której my wiemy jeszcze mnie niż ona o nas, zupełnie obcej? Zajmijmy się tym, co mają nam do powiedzenia osoby z naszego otoczenia, nasi bliscy, a nie ludzie z drugiego końca Polski/"świata". Za dużo szumu robi się wokół tego wirtualnego hejterstwa, każdy uważa, że nie należy się przejmować, ale wszędzie można poczytać, pooglądać coś na ten temat... Ludzie nas oceniają i będą oceniać w mniej lub bardziej chamski sposób, ale sami zdecydujmy, czyje zdanie powinno nas obchodzić bardziej- pierwszej lepszej osoby, która zagląda na naszą stronę (bloga etc.) czy mamy, siostry, koleżanki z klasy. Pozdrawiam i życzę każdemu innego spojrzenia na ten temat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie, masz w zupełności rację i wielkie brawa dla tego komentarza :) W końcu jeden porządny i mądry anonimek się tu wypowiedział :)Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)