poniedziałek, 11 marca 2013

Karmi

Witajcie!
Dzisiaj w szkole było okej. Ciągle wyczekiwałam godziny 15 a ostatnią miałam matematykę na której musiałam pójść do tablicy, grr. Po lekcjach czekała na mnie Kasia pod galerią gdzie wybrałyśmy się do empiku a na koniec do Intermarche po nasze ulubione cukierki^^ Potem poleciałyśmy na autobus i pojechałyśmy do clubu w którym urządzamy Kasi urodziny. Na zawiszowie wstąpiłyśmy jeszcze do sklepu po karmi i pojechałyśmy do K.
A teraz biorę się za pakowanie do szkoły i kończę czytać książkę!^^ Dobrej nocy!

24 komentarze:

  1. Już się lansisz piwem ? Zal, ból i męka. A tak na marginesie dodajesz to samo co gumi. Jeszcze większy żal ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jaaaaaaasne, LANS to moje drugie imie ;) bol i meka? moze dla ciebie o boze ahahha. To samo co gumi? moze dlatego ze z nia bylam? -.-

      Usuń
    2. kiedyś Gumi była inna, zmieniłaś ją na gorsze, aż żal patrzeć, stała się "opryskliwą nastolateczką z piwem w ręce" jak ty

      Usuń
    3. o nie, straszne :( gdyby ONA tak uważała to by ze mną nie utrzymywała kontaktu. Kasia nie ma już 14 lat żeby byc grzeczna corka i wzorowa uczennica. To jest jej zycie podkreslam JEJ. Ma 18 lat jest dorosla i odpowiada za swoje czyny nie wy :) Hmm jesli to jest piwo dla ciebie to pozdrawiam :)) oczywiscie, jak ja bo mnie znasz ;)

      Usuń
    4. Codziennie chodzę najebana przez Agate :))))))
      nie znacie mnie a mówicie,że przez Agatę się zmieniłam. kochanie nie mam 10 lat :)

      Usuń
    5. 18 lat i uważają sie za najlepsze i najmądrzejsze, haha. typowe dla rozwydrzonych kobietek. jednak to nie wasza wina, to po prostu błędy wychowawcze i to rozumiem.

      Usuń
    6. nikt tutaj nie napisał i nie powiedział że uważamy się za najlepsze. Eh ;< Błędy wychowawcze? No, no :) zostałam wychowana bardzo dobrze jednak nie wiem jak ty :(

      Usuń
  2. Karmi jest takie niedobre ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię matematyki Jeszcze dzisiaj zawaliłam klasówkę ;c
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie Gumi robi urodziny ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm. czekoladki <3
    Fajny blog, pozdrawiamy W&D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaką książkę czytasz ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)