wtorek, 12 marca 2013

Lays

Dobry wieczór!
Niby dzisiaj się nic nie wydarzyło szczególnego ale jednak jestem strasznie zmęczona i ospała a tyle czeka na mnie jeszcze pracy...Pociesza mnie fakt że za 2 tygodnie mamy przerwę świąteczną. Mimo tego że będzie trwać krótko jednak to mi pozwoli odpocząć i naładować baterie na ostatnie dwa miesiące szkoły! Dzisiaj znów wpadły mi dwie pozytywne oceny z historii i marketingu! Oby tak dalej *.* Po szkole wróciłam odrazu do domu i tak do tej pory siedzę nad książkami. Na szczęście już powoli kończę i zostało mi tylko napisanie wos'u i nauczenie się na sprawdzian z biologii przy lays'ach i coli :) Wcześniej próbowałam tych serowych z nowej linii produkcji jednak mi nie zasmakowały jak te ♥. Także wracam do nauki a wam życzę spokojnej nocy!^^


17 komentarzy:

  1. super, też chcę już przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię :D
    i dobry smak laysow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak wolne na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz jaki smak moze wygrasz, haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejmy nadzieje ze po wielkanocy szybko do wakacjii zleci :3

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię lays, ale tych jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje dobrych ocen ;D
    teeż chce już święta <3
    widzę ,że chodzisz do technikum hotelarskiego jak ja xD

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te nowe lays' ! :)
    oj ja też czekam na przerwę i swięta ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)