piątek, 1 marca 2013

Marzec

Hej :)
Dzisiaj w szkole lekcje zleciały szybko a kartkówkę z matmy czuję że znów zawaliłam a na zajęciach dodatkowych okazało się że będę tylko ja z koleżanką z klasy. Hmm, nie wiem ale ja chyba tej matmy nigdy nie zrozumiem :( Po szkole postanowiłam wrócić do domu i kiedy wysiadłam z autobusu niebo zaczęło się rozjaśniać i mocno zaczęło słońce świecić i odrazu zrobiło się tak przyjemnie i w miarę wiosennie :) Już się nie mogę doczekać kiedy nie będę musiała nosić cieplej kurtki i butów!
Na weekend nie mam planów oprócz nauki na poprawy które czekają mnie w przyszłym tygodniu i inne zaliczenia! Teraz zostało tylko odliczać do wakacji :)

16 komentarzy:

  1. powodzenia w nauce ;)
    nie przejmuj się, też nie jestem najlepsza z matmy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Matematyka jest straszna ;d
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest zimno i strasznie wieje wiatr.
    Powodzenia w nauce !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny bloooog.! <3 podoba mi się tuu.!

    http://eciia-eciiaa.blogspot.com/ Obserwujemy ? ;DD
    ODPISZ U MNIE.!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I all the time emailed thіs weblog post pagе to all my cоntaсts, fοr
    the reasоn that if like to read it aftеrward mу linkѕ will toο.



    Here is my wеb sіte ... http://www.swaggybook.com/blogs/189/178/treatment-for-hair-loss-boosts-h
    my web site :: haarausfall durch eisenmangel wie lange

    OdpowiedzUsuń
  6. też w weekend nie mam innych planów oprócz nauki

    OdpowiedzUsuń
  7. Matematyk anie jest taka zła. Wystarczy, że ją zrozumiesz a potem będziesz ćwiczyć i będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawaliłam sprawdzian z matmy :)
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też z matematyki wcale nie jestem dobra :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My mamy kartkówki z matmy na co drugiej lekcji :(

    Poczytaj moje sny na http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanowczo matma to zło :c Powodzenia w nauce :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)