czwartek, 14 marca 2013

Nowy wygląd

Witajcie!
Dzisiejszy dzień w szkole minął mi bardzo a to bardzo ciekawie ze względu na to że praktycznie nic nie robiliśmy! Na 1 lekcji mieliśmy kartkówkę której na szczęście nie zawaliłam i bardzo się z tego powodu ciesze a potem kończyliśmy oglądanie filmu. Na 3 lekcjach podrząd oglądaliśmy serial "Hotel Babylon" który mnie baardzo zaciekawił i prawdopodobnie do niego jeszcze nie raz wrócę^^. Po lekcjach czekałam na Kasię z którą sobie pogadałam i przy okazji skoczyłyśmy do empiku :) Aktualnie 'uczę się' na jutrzejszą kartkówkę z matematyki! Trzymajcie kciuki ♥ 
A teraz mała niespodzianka w postaci...nowego wyglądu bloga który jest cudowny♥. Więc bardzo dziękuje za wykonanie go Gabrieli z bloga http://www.my-life-is-pastel.blogspot.com/ :) Co o nim sądzicie? Czekam(y) na Wasze opinie! :)


24 komentarze:

  1. trochę za jasno hahaha nic nie widze........
    dosc.............
    sobota<3

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY WYGLĄD <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na kartkówce! Nowy wygląd jest ładny :)

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Ci się podoba <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny wygląd. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląd jest naprawdę śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie trochę razi ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ♥
    Tyllko tak jasno ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)