poniedziałek, 4 marca 2013

początek tygodnia

Hello!
Wiecie jak miło jest się budzić przed czasem i ujrzeć za oknem czyste niebo i promyki słońca oświetlającego pokój? Nawet dziś, w poniedziałek nie wstałam z myślą "I znów kolejne 5 dni męki" tylko z uśmiechem na twarzy i radością w duchu zeszłam na dół się szykować :) W szkole lekcje bardzo szybko zleciały a ostatnia lekcja- matematyka nie była taka zła ponieważ wreszcie wpadła mi pozytywna ocena z kartkówki do dziennika^^. Po lekcjach razem z Agatą i Kingą wybrałyśmy się do galerii. A na końcu skończyło się tak że nie zdążyłam na autobus za sprawką dużej kolejki w Eko! Jednak na dworze było ciepło i przyjemnie więc nawet nie zauważyłam jak szybko zleciało to pół godziny!
Tymczasem uciekam się uczyć na wos, polski i marketing! Czeka mnie okropny wtorek!



25 komentarzy:

  1. Mi też na matmie wpadła pozytywna ocena ;p
    Ale osobiście nie pojawiłam się na tej lekcji heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdj swidnica?
    Tak dawno tam nie bylem : (

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też poniedziałek miło zleciał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mi się dzisiaj o wiele milej wstało,niż normalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w sumie też w szkole nie było tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też przydałaby się pozytywna ocena z matematyki :D tak, pogodę mamy cudowną <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przez tę pogodę za oknem, lepiej się rano wstaje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marketing ? My nie mamy czegoś takiego i chyba nie bedziemy mieć xP
    (Jestesmy na tym samym profilu ;P)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również słonecznie, oby tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze mam ferie do kolejnego poniedzialku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też jest słońce *.*
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia :)
    buziaki :* )

    OdpowiedzUsuń
  14. ajjjj też chcę pozytywną z matmy! *,*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się uśmiecham, gdy widzę to słońce za oknem ♥ XOXO

    OdpowiedzUsuń
  16. INTERESUJĄCY BLOG !
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  17. matematykaa <3 hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja od poniedziałku cała happy chodzę xD poniedziałkowe baseny nie były dla mnie męką, a to rzadkość :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia ;)
    Fajne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)