piątek, 15 marca 2013

Recenzja: Mariza- Masło do ciała poziomkowe

Hej! ^^
Dzisiaj w szkole lekcje minęły szybko i zarazem przyjemnie^^. Kartkówki z matematyki nie oceniam :) Ale mam pewne jedno zadanie! Po lekcjach razem z Kamilą poszłyśmy na dodatkowe zajęcia z matmy! W końcu zrozumiałam te nieszczęsne logarytmy które będę mieć na egzaminie za tydzień! Jejuu, już się boje!
A terach przechodzę do tematu postu :) Dość dawno pisałam pierwszą recenzję produktu od firmy Mariza. Dziś nadszedł czas na kolejną :)
Tym razem przedstawiam Wam "Odżywcze masło do ciała" o zapachu poziomek! Tylko jak je otworzyłam wiedziałam że będzie to jedno z moim ulubionych produktów! Zapach mnie strasznie zachwycił!

MOJA OPINIA:
Dzięki gęstej konsystencji produkt bardzo dobrze się rozprowadza po ciele, szybko wsiąka a zapach utrzymuje się na bardzo dłuuuuugi czas! Już po paru dniach skóra była znacznie bardziej odżywiona niż wcześniej bez stosowania jakichkolwiek produktów. Masło wygładza skórę, nadaje miękkość i elastyczność z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ zimą właśnie tego najbardziej potrzebuje! Czy bym skorzystała z drugiego takiego samego produktu? Oczywiście! 
Cena: 13,90 zł - dostępne tutaj
OPINIA PRODUCENTA:
Odżywcze masło do ciała 200 ml z olejkiem migdałowym i bawełną. Intensywnie odżywia oraz nawilża nawet bardzo suchą skórę. Delikatnie ją natłuszcza, łagodzi podrażnienia, likwiduje uczucie napięcia i szorstkości. Pozostawia delikatny, słodki zapach świeżych poziomek.

12 komentarzy:

  1. cudowny wpis! *.* Zapraszam do czytania moich listów, wyrażania opinii w komentarzach i dodawania do obserwowanych na --> www.carrotsx3.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze masła do ciała o takim zapachu. Pewnie cudownie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję :) Logarytmy to najgorsze co może być :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kartoflem zdjęcia robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pachnące masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak...masełka z Marizy są świetne, jak cała linia SPA. Dla mnie nie ma nic lepszego niż kąpiel w soli morskiej o zapachu róży :)
    Już od dłuższego używam produktów Marizy - są delikatne, ale skuteczne i niedrogie, żaden z nich mnie nie rozczarował, w przeciwieństwie do avon:(
    Jeśli któraś z Pań chciałaby uzyskać więcej informacji o tej firmie, zaprasza: http://kasialukaszewska.klubmariza.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)