niedziela, 14 kwietnia 2013

rozpychacz

Hej!
Dość dawno nie pisałam a to dlatego że nie miałam przede wszystkim o czym pisać a tak jak pisałam w notce poniżej nie było dobrze ale teraz dzięki jednej osobie która mnie w jakiś sposób podniosła daje radę i już ją będę dawała! Czy się coś zmieniło? Ciągle coś się dzieje, z każdym dniem coś się zmienia. Jednak już teraz będę pisała posty normalnie :)
Jakoś tydzień temu na allegro zamówiłam sobie rozpychacz 1,6 mm. Ponieważ planuje zrobić sobie tunele tak do 3-4 mm. Za tydzień już zamówię 2 mm bądź już 2,5 mm.
A dzisiaj co robię? Teraz spróbuje ogarnąć na jutro szkołę, odpowiem na komentarze a potem wybieram się zapewne z Piotrkiem na spacer jak każdego dnia :)
Miłej niedzieli każdemu!



31 komentarzy:

  1. Tobie też życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy .
    robisz w obu uszach czy w jednym ?

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś też takie tuneliki chciałam, ale już z tego wyrosłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się osobiście nie podobają tunele:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu nie byłaś u Kasi na osiemnastce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie mamy kontaktu :)

      Usuń
    2. co się stało ? pokłóciłyście się ? wyjechałaś ?

      Usuń
    3. jej sie pytaj co się stało bo ja nie wiem :)

      Usuń
    4. jak to nie wiesz? Już się nie przyjaźnicie ? (nie piszę tego z ironią, też kiedyś tak miałam ;)

      Usuń
    5. bo nie wiem, nie mi odjebało :) nie, nie przyjaznimy.

      Usuń
    6. Sama mam zamiar sobie zamówić jeden xD :D

      Usuń
    7. aha . rozumiem . ; ) Śliczne zdjęcie ; *

      Usuń
  6. Te rozpychaczę okropnie wyglądają w uchu :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie takich rzeczy ale u cb jakos fajne to wyglada.:)
    mm-adi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. love this earrings and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale malutki rozpychacz :) Ja miałam tunele po 6mm w każdym uchu, ale po dwóch latach mi się znudziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za takimi kolczykami, ale do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odwazna jestes, ja chyba bym sie nie zdecydowala ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. u innych nie mam zastrzeżeń co do tunelu, ale sama siebie nie wyobrażam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie mniejsze tunele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo łądne zdjęcia i świetne rozpychacze (rozpychacz) chyba sobie takeę zrobię, ale nie teraz w wakacje!:)
    obserwuję i zapraszam: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcie ; 33
    Pozdrawiam ;d
    + zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post ;)

    zapraszam http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/2013/04/taki-tam-kon-weekend-i-paryz.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)