wtorek, 16 lipca 2013

biała koszula

Hej! :)
Dzisiejszy dzień był bardzo udany i wykorzystany w 100%. A to dzięki mojej przyjaciółce- Asi na której zawsze mogę polegać i wiem że mnie nigdy nie zostawi :)  Na początek wybrałyśmy się do galerii coś zjeść a potem chyba przeszłyśmy całą Świdnicę. Zaczynając od parku centralnego kończąc na zawiszowie :) Zwiedziłam także w końcu wierze ratuszową ale o tym i innych rzeczach zrobię osobne notki bo dużo tego jest ^^ Na końcu kiedy czekałam na autobus na ławce dosiadła się do mnie przemiła pani z którą też już kiedyś rozmawiałam :) Czasem dobrze jest pogadać z obcą osobą^^. A na wieczór przytrafiła się bardzo zabawna sytuacja z osobą która wgl nie potrafi rozwiązywac problemów :) Chyba każdy wie o kim mówię :) Tymczasem zostawiam was z outfitem z dnia dzisiejszego :)
Dobranoc! 

 bluzka- Reserved | spodnie- House | pasek- House| buty & torebka- chińczyk

26 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś, cudo spodnie ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! :**** / a

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem nawet lepiej rozmawia się z obcą osobą, niż z kimś bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, no ja wiem o kim mówisz :).
    Ładnie to wygląda!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz w tej koszuli ! Ja też kilka razy miałam taką sytuację, że jak czekałam na autobus to starsza pani zaczynała ze mną rozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jaki ładny strój + coraz ładniejsza jesteś! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :)
    ładna torebka :0
    + obserwuję (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna notka :)
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz :) zazdroszczę pogody u cb :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :-)
    zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :)

    Obserwujemy?
    http://wholestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)