piątek, 26 lipca 2013

biosilk

Hej! :)
Dzisiaj do niedzieli przeniosłam się do babci na osiedle^^. Prawdopodobnie potem wyjeżdżam do Niemiec :) Aktualnie siedzę i oglądam sobie telewizje i postanowiłam napisać w końcu jakiś post :)
Ostatnio kiedy wybrałam się do Rossmann'a na zakupy postanowiłam kupić jedwab na wypróbowanie czy będzie stosowny do moich włosów :) Firma jest bardzo dobra jak i ten produkt. Już po pierwszym nałożeniu na włosy zauważyłam że stały się bardziej odżywione i przyjemne w dotyku. Stostuje już ponad tydzień i widac różnice więc po skończeniu tego opakowania polecę do sklepu zakupic większą buteleczkę. A jeśli któraś z Was ma zniszczone włosy polecam zakup tego produktu! :)
A może już któraś z Was stosowała ten produkt? Jakie macie opinie?



 
tymczasem zapraszam na ASK.FM

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten jedwab i kupuję buteleczkę jak tylko zobaczę w rossmannie bo bardzo ciężko go dostać. Jakbym dobrze przekopała szafki w łazience, to znalazłabym z 5 buteleczek. On jest genialny i polecam go wszystkim którzy szukają czegoś w tym temacie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście mam zdrowe włosy ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłam o nim ostatnio recenzje, jest super! ;)
    Ale musisz długo go już używać ;o Mi starcza na 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo fajny :) sama używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jedwab do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie można go kupić i za ile ? :)
    byłabym wdzięczna za odpowiedź u mnie na blogu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy chyba są niezniszczone xd Więc jeszcze nie miałam okazji go sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam tego produktu ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam, super jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jedwab po dłuższym stosowaniu wysusza włosy :D ten jest ok, natomiast o wiele bardziej wolę CHI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedwabiu używa się 2-3 razy w tygodniu, bo codzienne używanie niszczy włosy. Poczytaj o tym na internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam codziennie go bo nie czuję potrzeby codziennego mycia głowy :) używam go 3 razy w tygodniu :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)