sobota, 20 lipca 2013

blogerski lakier- Gel Like wibo

Cześć :)
I dzisiaj znów było bardzo gorąco. Już czasem wole jak jest chłodniej, niż taki upał że nie chce się wyjść z domu. Dzisiaj wyjątkowo wstałam o 10  i powoli szykowałam się bo po 12 miałam autobus, ponieważ planowałam odwiedzić na chwilę babcię i zobaczyć jak tam jej idzie remont^^. Pod wieczór spotkałam się z Asią (wczoraj założyła bloga za moją namową, więc proszę o obserwacje KLIK) i godzinę temu weszłam do domu :) Na jutro nie mam żadnych planów, miałam jechać do Kudowy ale jednak nic z tego nie wyjdzie.
W dzisiejszym poście pokaże Wam mój jeden z wielu zakupów, mianowicie blogerski lakier do paznokci z Wibo. Wybór padł na Blue Lake nr 7, zaprojektowany przez blogerkę Gosię KLIK.

Przez swoją żelową konsystencje lakier się źle rozprowadza przez co zostają smugi i źle się maluje. Kolor jest naprawdę świetny jednak nie nadaję się dla osób które ciągle coś robią, a już tłumaczę dlaczego. Po nałożeniu lakieru na paznokieć, strasznie długo schnął, po kąpieli zaczął już odpryskiwać a na drugi dzień już nie wyglądał tak cudownie. Planowałam zakupić inne kolory jednak już nie skorzystam z tej kolekcji.

A tak prezentuje się na paznokciu kolor. Przepraszam że niedokładnie jest pomalowane, jednakże robiłam to potem na szybko by pokazać efekt na zdjęciu :)


A wy posiadacie któryś z tych lakierów? Co o nich sądzicie? :)

22 komentarze:

  1. super, podoba mi się ten kolorek *.*
    < 3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę lakierów którymi nie da się pomalować paznokci, denerwuje się wtedy tylko i lakier od razu wędruje do kosza.

    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor, nie tylko na paznokciach :)
    Zapraszam do mnie, nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek świetny, ale jak się źle rozprowadza i długo schnie to nie dla mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , że nie dobry bo kolorek ma ładny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie lakiery wibo :) w Rossmannie są ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor może i ładny, ale jak długo schnie to nie dla mnie -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor tego lakieru. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję:)
    nie,ja niestety nie posiadam:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście okropnie wygląda:( Dużo dziewczyn narzeka na te lakiery. Idea była fajna, szkoda, że produkt wyszedł do niczego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)