wtorek, 23 lipca 2013

cappy

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień miałam spędzić w całości w domu bo mój humor znów daję się we znaki! To jest okropne, jednego dnia się cieszysz, drugiego czujesz się nijak, a potem znów jestem radosna z życia! Ah te moje wahania nastroju^^. Po 17 wybrałam się do galerii, jednakże w planach był park centralny, ale co tam :) Po drodze w Intermarche kupiłam sok pomarańczowy i winogrona :) Od 3 dni nie mam ochoty na nic słodkiego, ale to bardzo dobrze, nie narzekam z tego powodu, wręcz się cieszę!
Na jutro planuje wypad do Wrocławia, ale jest moim zdaniem za gorąco na takie dalekie wypady, ale jeszcze się pomyśli!
Miłego wieczoru Wam życzę!



23 komentarze:

  1. no to jadę z tobą do Wrocka do mojej przyjaciółki haha ;D miłego wieczoru ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. oj blisko granicy niemieckiej Sulechów, niedaleko Zielonej góry ;) prawie że inny świat haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to jade z Tobą do Wro ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cappy, mój sok z dzieciństwa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę pogody *.* Na Mazurach niestety pogoda do dupy, nawet błysku słońca nie ma i w dzień jest 18*C ;c

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wyjazd wypali :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jestem w galerii to tez zawsze siedze bo jest dobry zasieg WiFi ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi ochotę na winogrona *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja własnie ostatnimi czasy mam non stop ochotę na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh te wahania nastroju są mega wkurzajace ;/// ładne zdjęcia ;)


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mieszkam na wsi i najbliższa galeria jest godzinę drogi ode mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz jesteś ładniejsza niż kiedyś aż Cię nie poznałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, naprawdę miło mi to słyszeć :) W sumie sama zauważyłam że się zmieniłam ^^.

      Usuń
  13. Też mam ostatnio smak na owoce i bardzo dobrze...przynajmniej nie pójdzie w biodra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy miałam choć jeden dzień w moim życiu bez ochoty na słodycze ;D
    Udanej podróży !

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, cappy ;3 śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam na konkurs: http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/2013/07/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam częste zmiany nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam wahania nastroju :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)